برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اختصاصی90/پرواز تیم‌ملی اسکیت به کره‌جنوبی

90: تیم‌ملی اسکیت بانوان برای شرکت در مسابقات جهانی روز گذشته به کره‌جنوبی رفت.

معصومه کیانی

 

این تیم که تمرینات منسجمی را زیرنظر هدی‌ احمدبیگی و لیلا سربازی انجام داده بود، با ترکیب هشت نفره و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان راهی این پیکارها شد.

هدی احمدبیگی سرمربی تیم‌ملی بزرگسالان معتقد است: تیم‌ملی از اسفندماه سال گذشته اردوهای مستمری را پشت‌سر گذاشته و امیدواریم در جمع 10 تیم برتر قرار گیرد. وی ادامه می‌دهد: با توجه به فعالیت کوتاه مدت این رشته و حریفان قدرتمند جهانی‌مان روی کسب مقام فکر نمی‌کنیم، هدفمان رسیدن به جای دهم جهان است.

در میان کاروان اعزامی ایران به این رویداد مهم نگین دادخواه، فتانه رضوانی‌راد و ماهرخ پدری با‌تجربه‌ترند.

پدری از سال 84 به تیم‌ملی آمده و سابقه حضور در 5 مسابقه جهانی و آسیایی را دارد. وی در مسابقات جهانی کلمبیا آسیب دید و مجبور شد مدتی استراحت کند. خوشبختانه وضعیت آسیب‌دیدگی وی حل شده و به گفته خودش با 90 درصد آمادگی به کره می‌رود. این اسکیت‌باز خوب کشورمان امیدوار است در ماده هزارمتر به جمع 15 بازیکن برتر برسد. در میان نیلوفر مردانی، فرناز کوه‌شکاف، شقایق امامی، یکتا محسنی و مریم مراوده اسکیت‌بازان تیم‌ملی جوانان، مردانی امیدواری بیشتری به کسب نتیجه دارد. وی سال گذشته در کلمبیا سه مقام یازدهمی در مواد 20 و 10 کیلومتر و یک عنوان چهاردهمی در 15 کیلومتر گرفت. نگین دادخواه دیگر نماینده اسکیت ایران تنها دختری است که در ماده 200 متر انفرادی مدال آسیایی گرفت، وی فاصله اندکی تا کسب مقام دارد. به نظر می‌رسد وی با کسب عنوان چهارمی در مسابقات آسیایی و جهانی بتواند اولین مدال جهانی کاروان را کسب کند.

گفتنی است؛ مسابقات جهانی اسکیت سرعت 8 تا 11 شهریورماه در کشور کره‌جنوبی برگزار می‌شود.

 

 

تاریخ: 1390/6/2
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: