برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

گزارش خبرنگار مهر از کره /برنامه رقابت دونده‌های ایران در مسابقات جهانی اعلام شد

سیزدهمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان در حالی از روز شنبه در دایگو آغاز می شود که در اولین روز این دیدارها سه نماینده کشورمان به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش خبرنگار مهر اعزامی مهر به کره جنوبی، سیزدهمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان در رده سنی بزرگسالان از روز شنبه پنجم شهریور در استادیوم بزرگ "کمان آبی " شهر دایگو آغاز و به مدت 9 روز پیگیری می شود.

در این رقابتها دو هزار ورزشکار از 202 کشور جهان به رقابت می پردازند. برنامه کامل رقابت‌های ورزشکاران ایران دراین رویداد بزرگ به این ترتیب است :

* شنبه پنجم شهریور ماه :
در این روز هادی سپهرزاد در ماده دهگانه در اولین تجربه جهانی اش به عنوان نخستین ورزشکار کشورمان وارد پیست تارتان استادیوم دایگو می شود تا با 31 دهگانه کار برتر دنیا رقابت کند. وی در صبح روز شنبه در مواد 100 متر، پرش طول و پرتاب وزنه مسابقه خواهد داد. سپهرزاد عصر این روز هم در دو ماده پرش ارتفاع و 400 متر رقابت خواهد کرد.

همچنین صبح این روز سجاد مرادی در چهارمین تجربه حضورش در مسابقات قهرمانی جهان در دور مقدماتی ماده 800 متر مسابقه خواهد داد. در این ماده 49 دونده در مسابقات جهانی شرکت کرده اند.

کاوه موسوی هم که برای اولین بار جواز شرکت در این رقابت‌ها را بدست آورده است عصر این روز در میان 34 نفر در مسابقه مقدماتی پرتاب چکش شرکت خواهد کرد.

* یکشنبه ششم شهریور:
در صبح دومین روز مسابقات، هادی سپهرزاد در مواد 110 متر مانع، پرتاب دیسک و پرش با نیزه و در عصر این روز هم با برگزاری مسابقات در مواد پرتاب نیزه و 1500 متر به کار خود پایان می دهد.

در دومین روز این دیدارها، سجاد مرادی در صورت راهیابی به مرحله نیمه نهایی دوی 800 متر در این مرحله رقابت خواهد کرد.

* دوشنبه هفتم شهریور:
احسان حدادی و محمد صمیمی صبح این روز در دور مقدماتی ماده پرتاب دیسک مسابقه خواهند داد. در این ماده 35 نفر در دو گروه رقابت می کنند. همچنین مسابقات مرحله فینال ماده پرتاب چکش مردان هم در صورتیکه کاوه موسوی به دور بعد راه یافته باشد در این روز با حضور نماینده کشورمان پیگیری می شود.

* سه شنبه هشتم شهریور:
در صورت راهیابی مرادی به فینال این بازیها، سجاد باید در مرحله فینال به مصاف رقبای خود برود. مرحله فینال ماده پرتاب دیسک هم درانی رز برگزار خواهد شد.

* پنجشنبه دهم شهریور:
مریم طوسی بانوی دونده کشورمان هم در عصر این روز در دور مقدماتی ماده 200 متر زنان شرکت خواهد کرد. وی در همین روز در صورت راهیابی به مرحله دوم بازیها در مرحله نیمه نهایی مسابقه می دهد. در این ماده 45 دونده زن حاضر هستند. در همین روز امین نیک فر در دور مقدماتی پرتاب وزنه در یک از گروه های دوگانه مسابقه خواهد داد. در پرتاب وزنه جهان 35 شرکت کنده رقابت خواهند کرد.

جمعه یازدهم شهریور:
طوسی در صورت راهیابی به مرحله فینال در این روز در بین هشت دونده برتر جهان مسابقه می دهند. همچنین امین نیک فر هم در صورت راهیابی به فینال در این روز مسابقه خواهد داد.

سیزدهمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان از 5 تا 13 شهریور ماه با حضور دو هزار ورزشکار از 202 کشور جهان در دایگو کره جنوبی برگزار می شود.


تاریخ: 1390/6/4
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: