برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

گزارش خبرنگار مهر از کره/پایان کار سپهرزاد در روز روز نخست با کسب جایگاه بیست و ششمی

عضو تیم ملی دوومیدانی ایران در آخرین مسابقه روز نخست رشته دهگانه در دوی 400 متر رکورد شخصی اش را بهبود بخشید و در پایان روز اول در رده بیست و ششم ایستاد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به کره جنوبی، هادی سپهرزاد در پنجمین و آخرین مسابقه از روز اول رقابتهای دهگانه قهرمانی جهان در دوی 400 متر در گروه خود بازمان 50 ثانیه و 92 صدم ثانیه بهترین رکورد فصلش را بر جای گذاشت و در رده چهارم گروهش ایستاد.

در این گروه ورزشکارانی از کشورهای روسیه، چک، آمریکا، آلمان، استونی، لهستان وژاپن حضور داشتند که دونده آلمانی با زمان 49 ثانیه و 90 صدم ثانیه اول شد. در پایان این مسابقه سپهرزاد در مجموع در 5 ماده برگزار شده رشته دهگانه با کسب  3868 امتیاز در میان 32 شرکت کننده در در مکان بیست وششم قرار دارد.

فردا یکشنبه در ادامه این رقابتها هادی سپهرزاد در مواد پرش با نیزه، پرتاب دیسک، پرتاب نیزه ، 110 متر مانع و 1500 متر به مصاف رقبای خود می رود. جمع امتیازات هر 10 ماده این رقابتها رده بندی نهایی را مشخص می کند. سپهرزاد برای نخستین بار جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را بدست آورده است.

سیزدهمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان با حضور دو هزار ورزشکار از 202 کشور جهان از 5 تا 13 شهریور ماه در دایگو کره جنوبی برگزار می شود.


تاریخ: 1390/6/5
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: