برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

گم شدن 17 ورزشکار دختر و پسر ایرانی در کره!

آفتاب: بی‌خبری از تیم ملی اسکیت سرعت ایران همچنان ادامه دارد. بعد از گذشت چند روز شروع مسابقات جهانی در کره‌جنوبی هنوز یک خبر هم درباره نتیجه رقابت دختران و پسران اسکیت به ایران نرسیده است البته فدراسیون اسکیت که سابقه بی‌خبری در کارنامه‌اش پیش از این ثبت شده علت بی‌خبری از ۱۷ ورزشکار دختر و پسر اسکیت را که به همراه وزیری (رئیس فدراسیون) به کره‌جنوبی رفته‌اند، گرانی سیم‌کارت اعلام کرده است.

در واقع فدراسیونی‌ها در جواب خبرنگاران که برای پیگیری اخبار مربوط به مسابقات جهانی با فدراسیون تماس گرفته و درخواست شماره تلفن کرده این جواب را داده‌اند.

آنها گفته‌اند که به دلیل گرانی سیم کارت، مسئولان و کادر فنی نتوانسته‌اند سیم کارتی تهیه کنند و تنها از طریق ایمیل، یک یا ۲ خبر برای فدراسیون ارسال شده است.

این در حالی است که از ۵ شهریورماه مسابقات قهرمانی جهان دوومیدانی در کره‌جنوبی شروع شده و اخبار مربوط به آن در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.

بدون در نظر گرفتن حضور خبرنگارانی که به همراه تیم دوومیدانی سفر کرده‌اند، باز هم دلیل فدراسیون اسکیت منطقی نیست.

پیش از این هم سابقه بی‌خبری از تیم‌های اسکیت وجود داشته که در این خصوص وقتی که تیم اسکیت هاکی ایران به مسابقات جهانی ایتالیا رفت هم شماره‌ای در اختیار خبرنگاران قرار نگرفت و فدراسیون مدتها از تیم اعزامی بی‌خبر بود.

البته شماره‌ای از هتل اقامت تیم ملی وجود دارد اما گویا از این طریق هم نمی‌توان مربیان و مسئولان مربوطه را در این هتل پیدا کرد.

گفتنی است؛ تیم ملی اسکیت سرعت ایران از ۸ شهریورماه راهی کره جنوبی شده و تا دیروز فقط یک خبر از این رقابتها و تیم اعزامی روی خروجی سایت فدراسیون قرار گرفته بود آن هم خبری که به نتایج مسابقات ارتباطی نداشت و مربوط به افتتاحیه مسابقات بود!
تاریخ: 1390/6/15
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: