برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مسابقات کیبل اسکی به میزبانی کیش برگزار می‌شود

اولین دوره مسابقات قهرمانی کیبل اسکی روزهای 24 و 25 شهریورماه در جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، این مسابقات با حضور ورزشکاران و نمایندگان این رشته ورزشی از سراسر کشور در دو شاخه و یک بورد و ویک اسکیت در باشگاه اسکی روی آب آکوا در ساحل زیبای خلیج همیشه فارس جزیره کیش برگزار می شود.

مسابقات جهانی کیبل اسکی سال گذشته نیز با حضور شرکت کنندگان خارجی در همین مجموعه برگزار شد که به دنبال اجرای موفقیت آمیز آن در فصل پایانی سال جاری نیز جزیره زیبای کیش برای دومین بار میزبان این مسابقات بین المللی خواهد بود. هایپ حامی این مسابقات است.

کیبل پارک یا همان کیبل اسکی از سال 1994 به مجموعه فدراسیون جهانی اسکی روی آب پیوسته است و دارای مسابقات و کاپ های جهانی و مسابقات دانشجویی در رشته های اسلالوم ، تریک ، پرش و ویک است.

پیست کیبل اسکی جزیره کیش بزرگترین کیبل اسکی جهان و نخستین سایت اسکی روی آب خاورمیانه با سرمایه گذاری مشترک داخلی و خارجی در جزیره زیبای کیش راه اندازی شده است که از زمان راه اندازی تاکنون توانسته است علاوه بر مسابقات جهانی مسابقات و جام هایی با استاندارهای مطرح جهانی را برگزار کند.

این پیست به طول 860 متر و عرض 160 متر با پنج برج در آب های نیلگون خلیج فارس نصب شده و با سرعت 28 تا 62 کیلومتر در ساعت، امکان سرویس دهی به 12 نفر را به طور همزمان دارد.


 امانت داری
تاریخ: 1390/6/20
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: