برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

حواشی پیش از شروع دربی هفتاد و یکم پایتخت(3)

به نظر می‌رسد پس از مدت‌ها در دربی پایتخت، طرفداران دو تیم استقلال و پرسپولیس ورزشگاه آزادی را پر کنند.طرفداران پرسپولیس زودتر از استقلالی ها طبقه دوم ورزشگاه آزادی را هم پر کردند. با نزدیک شدن به زمان بازی دو تیم طرفداران دو تیم شور و حال خاصی پیدا کرده اند و مسوولان برگزاری با پخش موزیک طرفداران سرخابی را به وجد آورده اند.

با پخش اذان ظهر بانگ الله اکبر توسط موذن در ورزشگاه آزادی طنین انداز شد و بعد از اذان تماشاگران یکصدا دعای فرج را یکدیگر به صورت متحد خواندند.

*مسوولان برگزاری بازی در حال پخش موزیک برای تماشاگران هستند اما این موزیک ها آنقدر با صدای بلند پخش می شود که به جای گوش نوازی به گوش خراشی تبدیل شده است. برخی از تماشاگران که با پخش موزیک دیگر نمی توانند تیم های خود را تشویق کنند خواستار قطع موسیقی هستند.

* عباس نقدی زاده رئیس کانون هواداران استقلال در بین طرفداران این تیم حضور داشت و با آنها صحبت می کرد.

* هواداران تیم استقلال در واکنش به شعارهای طرفداران پرسپولیس علیه دایی و استیلی شعار دادند.

*درگیری چند تماشاگر تیم استقلال در زیر جایگاه خبرنگاران با هم باعث شد تا ماموران نیروی انتظامی آنها را دستگیر کنند.

*تماشاگران دو تیم در طبقه دوم با پرتاب سنگ و اشیا مختلف به یکدیگر واکنش نشان دادند که نیروی انتظامی را وارد عمل کرد. این درگیری دقایقی بعد شدت بیشتری گرفت تا جایی که درگیری و پرتاب سنگ به طبقه اول ورزشگاه ها کشیده شد.

* در حال حاضر طرفداران پرسپولیس بیشتر از تماشاگران استقلال هستند و نزدیک به 35 هزار پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* اسکوربورد ورزشگاه با نشان دادن پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.


* بر خلاف دو بازی گذشته طرفداران استقلال در جایگاه های خود نشسته و رو به روی جایگاه دوباره در اختیار پرسپولیسی ها قرار گرفت.

* تماشاگران تیم استقلال از ساعات اولیه صبح دست از سر علی دایی بر نمی دارند و در مقابل هر تشویق پرسپولیسی ها سرمربی فصل گذشته پرسپولیس را با طعنه تشویق می کنند.
 

 

 درگیری تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس در طبقه دوم آنقدر زیاد شد که ماموران نیروی انتظامی مجبور شدند فاصله بین تماشاگران را زیاد کنند و از همین رو یک قسمت جایگاه طرفداران پرسپولیس را کم کردند. جالب اینجاست که این اتفاق در طبقه اول هم رخ داد و این بار رو به روی جایگاه خالی شد تا به این ترتیب سنگ پرانی ها متوقف شود. البته پس از دقایقی به خاطر اعتراض پرسپولیسی ها جایگاه طبقه اول آنها باز شد و تماشاگران به جایگاه های خود برگشتند.

* به دلیل پرتاب اشیای مختلف 4 نفر از تماشاگران دو تیم آسیب دیدند و برای مداوا به چادرهای امداد منتقل شدند.

*درگیری طرفداران دو تیم باعث شد تعداد یگان های ویژه در قسمت های درگیری بیشتر شود.

* یکی از تماشاگران استقلال که از خوزستان به تهران آمده با نواختن "نی انبان" شور و حال خاصی در بین طرفداران این تیم ایجاد کرده است.

*تعداد زیادی از صندلی های رو به روی جایگاه  به دلیل درگیری تماشاگران دو تیم تخریب شد.

* مسئولان ورزشگاه آزادی در کنار جایگاه خبرنگاران جایگاهی را برای جانبازان و معلولان احداث کرده اند تا آنها از امکانات این جایگاه استفاده کنند. محمد حسین اسماعیلی مدیر روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی در این باره گفت: این عزیزان از این پس می توانند به همراه یک نفر بدون تهیه بلیت وارد ورزشگاه شوند.
وی همچنین از نصب دو تلویزیون بزرگ ال سی دی در جایگاه خبرنگاران خبر داد و گفت: این تلویزیون ها تهیه شده ولی تنها مشکل ما برای نصب آنها است. قرار است سقف جایگاه خبرنگاران ترمیم شود تا از چکه کردن آب جلوگیری شود. پس از نصب و ترمیم سقف با برداشتن شیشه جایگاه اصحاب رسانه به زودی تلویزیون های بزرگ در این جایگاه نصب می شود.

*اعضای تیم استقلال ساعت 11 صبح امروز یک تمرین سبک را در محوطه هتل آکادمی انجام دادند.

* از نکات جالب دیگر که مشاهده می‌شد گرم بودن بحث‌های کارشناسی قبل از آغاز دربی بود.

هواداران پرسپولیس و استقلال از ساعت‌ها قبل با یکدیگر کری خوانی می‌کنند و به سمت هم اشیا و سنگ می‌اندازند. در همین راستا 5 تماشاگر که از طبقه اول ورزشگاه اشیایی را به داخل زمین پرتاب می‌کردند، توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر شدند.

*هواداران پرسپولیس به شدت علی کریمی را تشویق می‌کنند. استقلالی‌ها هم به تشویق مجیدی می‌پردازند.

*دوربین‌های تلویزیونی برای تهیه گزارش در میان تماشاگران و بوفه‌ها حضور یافتند.

*از سوی مسئولان برگزاری مسابقه و از بلندگوی ورزشگاه آزادی هفته دفاع مقدس گرامی داشته شد.

*تماشاگران کهکیلویه و بویر احمدی با در دست داشتن طوماری وارد ورزشگاه آزادی شدند. آنها در این طومار خواستار رسیدگی به مشکلات ورزش این استان بودند.

*گروه موزیک با استقرار در کنار زمین برای تماشاگران موسیقی زنده اجرا می‌کند.

* برخی از هواداران 2 تیم پیراهن‌های علی کریمی و فرهاد مجیدی را بر تن دارند. 

* وسایلی که بردن آنها به داخل ورزشگاه ممنوع است، توسط نیروی انتظامی جمع آوری شده است.
 با توجه به ادامه حضور طرفداران دو تیم پیش بینی می شود تا آغاز بازی ورزشگاه آزادی به جز فاصله اندک طرفداران دو تیم در طبقه دوم، بعد از مدت ها مملو از تماشاگر شود. در چند دربی گذشته ورزشگاه پر نشده بود. در حالی که 3 ساعت به آغاز بازی باقی مانده جمعیتی نزدیک به 80 هزار نفر در ورزشگاه آزادی هستند.

*تعدادی از نوجوانان با حضور در محوطه زمین چمن به اجرای ورزش زورخانه ای و پهلوانی پرداختند.
 
* دوربین عنکبوتی آماده تصویر برداری از بازی امروز است و هدایت کنندگان این دوربین قبل از آغاز بازی آن را تست کردند.

* گروه سرود نیروی ارتش به مناسبت هفته دفاع مقدس برای تماشاگران سرود جمهوری اسلامی ایران را اجرا کردند.

* بعد از پخش سرود ایران تماشاگران استقلال که ظاهرا از شکست های پرسپولیس با دایی مقابل این تیم در فصل قبل خیلی خوشحال هستند باز هم سرمربی این فصل راه آهن را تشویق کردند.
 

جایگاه طرفداران تیم پرسپولیس تقریبا پر شده است و تا دقایقی دیگر جمعیت ورزشگاه به 90 هزار نفر خواهد رسید. هواداران سرخ پوش جایگاه مختص به خود را هم در طبقه دوم پر کرده و دیگر جایی برای نشستن نیست.


* سعید فخاری که رکورد دار روپایی در ایران است و پله های برج میلاد را با روپایی طی کرده به تازگی نامش در کتاب گینس ثبت شده است با توپهای مختلف به هنرنمایی پرداخت و تماشاگران را به وجد آورد.

* دانیال حکیمی و ایرج نوذری دو تن هنرمندان سینما در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند.

* با نزدیک شدن به زمان بازی دو تیم طرفداران دو تیم شور و حال خاصی پیدا کرده اند و مسوولان برگزاری با پخش موزیک طرفداران سرخابی را به وجد آورده اند.

*طرفداران استقلال پارچه ای را در طبقه دوم پهن کرده اند که روی آن نوشته شده میلاد میداوودی متولد" MIS". این هواداران از مسجد سلیمان به تهران آمده اند.

*به هنگام پخش سرود ای ایران توسط سربازان نیروی زمینی ارتش تماشاگران دو تیم این سرود را هم‌خوانی کردند.

* عزیز محمدی ساعت 15:30 وارد زمین شد و از امکانات و وضعیت استادیوم بازدید کرد.
 

تاریخ: 1390/6/25
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: