برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

استقبال تبریزی‌ها از کتاب‌های ورزشی

مسوول فروش انتشارات بامداد کتاب و انتشارات ورزش از ارایه 146 عنوان اثر دانشگاهی و تخصصی و همچنین 97 اثر ورزش عمومی از سوی این دو نشر در نمایشگاه کتاب تبریز خبر داد و استقبال از آثار ورزشی را نسبت به سال گذشته مناسب‌تر توصیف کرد.سمیه قهرمانی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: غرفه نشر بامداد کتاب در بخش دانشگاهی نمایشگاه کتاب تبریز قرار دارد و از این رو، اولویت ما نیز نیز برطرف کردن نیاز دانشجویان حوزه تربیت بدنی و ورزش است.

وی با بیان این که امسال استقبال از کتاب‌های ورزشی مناسب‌تر از سال‌های گذشته است، افزود: انتظار می‌رود در روزهای پایانی نمایشگاه، استقبال از کتاب‌های ورزشی چند برابر شود.

قهرمانی اضافه کرد: اغلب مخاطبان آثار دانشگاهی، متقاضیان کتاب‌های مربوط به کنکور کارشناسی ارشد تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی‌اند که برای تهیه تازه‌ترین کتاب‌های کمک درسی به غرفه این نشر مراجعه می‌کنند. در بخش عمومی نیز علاقه‌مندان به ورزش و جوانان به دنبال خریدن آثاری مانند «آناتومی پرورش ‌اندام»، «فوتبال مدرن»، «ایروبیک»،«تمرینات طناب‌زدن»، «شنا» و انواع کتاب‌های مرتبط با «ماساژ»‌اند.

مهدی صادقی مسوول نشر بامداد کتاب و نشر ورزش نیز در این باره بیان کرد: ناشران ورزشی باید پا به پای ناشران حوزه‌های دیگر فعالیت کنند تا کم بودن تعداد این ناشران، سبب دوری مردم از مکتوبات حوزه ورزش نشود. ما نیز برای ارایه مناسب‌ترین آثار در نمایشگاه استانی کتاب تبریز و دیگر نمایشگاه‌های استانی حضور پیدا می‌کنیم.

نمایشگاه کتاب تبریز تا 12 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر تبریز برپاست.
تاریخ: 1390/7/9
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: