برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

از ردیف بودجه متفرقه/24 میلیارد ریال به 35 فدراسیون پرداخت شد/ سهم بیشتر پارالمپیکی‎ها

کمیته ملی المپیک با دریافت 30 درصد اعتبار تصویب شده از ردیف بودجه متفرقه، بخشی از بودجه 35 فدراسیون را پرداخت کرد که طی آن کمیته ملی پارالمپیک سهم بیشتری نسبت به دیگر فدراسیون‌ها داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، علاوه بر بودجه 240 میلیارد و 900 میلیون ریالی که برای پرداخت به کمیته ملی المپیک تصویب شده است، 100 میلیارد ریال هم از ردیف بودجه متفرقه برای این کمیته تصویب شد که اخیرا معاونت برنامه‌ریزی و بودجه 30 درصد این بودجه معادل 30 میلیارد ریال را در اختیار کمیته ملی المپیک قرار داده است.

کمیته ملی المپیک از مجموع مرحله نخست بودجه دریافتی از ردیف بودجه متفرقه، 24 میلیارد ریال (2 میلیارد و 400 میلیون تومان) را در اختیار 35 فدراسیون ورزشی قرار داد و مابقی آن را به عنوان حقوق مربیان خارجی پرداخت کرد.

از میان فدراسیون‌هایی که از مرحله نخست اعتبارات پرداخت شده از ردیف بودجه متفرقه سهم برده‎اند فدراسیون‎های پرورش اندام، بیلیارد، تنیس، گلف، نجات غریق و اسکیت با دریافت 20 میلیون تومان کمتر از دیگر فدراسیون‎ها بودجه گرفتند. کمیته ملی پارالمپیک هم سهم بیشتری از مرحله نخست اعتبارات ردیف بودجه متفرقه داشته است. این کمیته در این مرحله 400 میلیون تومان دریافت کرد.

همچنین از مرحله نخست اعتبارات دریافت شده از ردیف بودجه متفرقه 300 میلیون تومان به منظور تامین حقوق مربیان تیم امید در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داده شده است.


تاریخ: 1390/7/10
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: