برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رحیمی در گفتگو با مهر:هندبال ایران شانس المپیکی شدن دارد/ سپاهان مشکلی با فدراسیون هندبال ندارد

مدیر عامل باشگاه فولاد سپاهان اصفهان و رئیس پیشین فدراسیون هندبال کشورمان گفت: هندبال ایران شانس خوبی برای المپیکی شدن دارد.

علیرضا رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب گفت: هندبال ایران برای حضور در انتخابی بازیهای المپیک لندن خود را آماده می کند و به نظر می رسد شرایط خوبی دارد.

وی در مورد اینکه آیا ایران این بار شانسی برای حضور در المپیک خواهد داشت یا نه، افزود: این شانس همیشه وجود داشته است. این طور نیست که بگوئیم چون قبلا تیم های کمی در مسابقات انتخابی حاضر می شدند و ایران هم شرکت نمی کرده شانسی نداشته است.

رئیس پیشین فدراسیون هندبال کشورمان خاطرنشان کرد: تیم دوم این رقابتها شانس دیگری برای کسب سهمیه المپیک لندن را دارد. ایران در مسابقات آسیایی گوانگجو دوم شده است. با این حساب شرایط رقابتی برای کشورمان فرق کرده است.

وی ادامه داد: البته نباید تنها به این نگاه کنیم که ایران باید به المپیک برود واگر نرفت یک نقطع ضعف است. تیم هندبال ایران هر چقدر به مسابقات مختلف برود کسب تجربه می کند. در این رقابتها از بین نزدیک به 10 تیم تنها تیم اول شانس مسلم کسب سهمیه المپیک است و تیم دوم کار سختی در مسابقات بین قاره ای دارد. با این حساب مابقی تیم ها تنها برای کسب تجربه و آزمایش شانس خود می آیند.

رحیمی در پاسخ به این پرسش که "گفته می شود باشگاه شما بازیکنان خود را در یک ماه گذشته به تیم ملی هندبال نداده و عنوان کرده اند که جام باشگاه ها اهمیت بیشتری نسبت به رقابتهای انتخابی المپیک برای آنها دارد؟"، هم گفت: این طور نیست. بازیکنان سپاهان در اختیار تیم ملی هستند و هم اکنون 5 بازیکن مطرح ما در اردوهای تیم ملی حاضر می باشند. من و باشگاه سپاهان هیچ مشکلی با فدراسیون هندبال نداریم.

مدیر عامل باشگاه سپاهان اصفهان تاکید کرد: سپاهان هر کمکی برای موفقیت تیم ملی هندبال انجام می دهد چون این تیم نماینده کشورمان است و موفقیت آن در کل ورزش تاثیر گذار خواهد بود.

"تیم هندبال دختران نوجوان ایران پس از چهار دوره برگزاری مسابقات آسیایی برای اولین بار راهی این رقابتها شده بود. برخی از اهالی هندبال انتقاد کرده اند که فدراسیون قبلی اعتقادی بر سرمایه گذاری بر روی ورزش زنان نداشته است آیا شما به عنوان رئیس پیشین فدراسیون هندبال بر این مسئله اعتقاد داشته اید؟"

وی در پاسخ به این پرسش گفت: این طور نیست و شما می خواهید از من جوابی برای گذشته هندبال بگیرید. تیم های هندبال زنان در آن زمان هم براساس ظرفیت خود راهی رقابتهای قهرمانی جوانان و بزرگسالان می شدند. اما هندبال زنان برای موفقیت باید همیشه در مسابقات مختلف شرکت کند و تنها به حضور در مسابقات آسیایی بسنده نکند.

تیم ملی هندبال بزرگسالان ایران در بخش مردان آبان ماه سال جاری در مسابقات انتخابی المپیک لندن در کره جنوبی شرکت می کند. بازیکنان هندبال سپاهان پس از چند دوره غیبت از تمرینات تیم ملی ، هفته پیش  در مرحله جدید اردوهای تیم ملی در مشهد وسبزوار در کنار دیگر ملی پوشان حاضر شده اند.


تاریخ: 1390/7/15
موضوع: ورزش زنان
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: