برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مولف «چربی‌سوزی» 2 کتاب جدید ورزشی می‌نویسد

اکبر آزاد ،نویسنده و مترجم آثار ورزشی، از تصمیمش مبنی بر تألیف دو اثر جدید با موضوعات تخصصی تمرینات دوران بارداری و تقویت عضلات شکمی خبر داد.آزاد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: «برجستگی عضلات شکمی» و اثری درباره مراقبت‌های ورزشی در دوران بارداری، دو کتاب جامع‌اند که با بهره‌گیری از منابع داخلی و خارجی معتبر و به‌روز، با همکاری عده‌ای از دانشجویان اندیشه نگارش آنهایم.
وی اضافه کرد: پایه و اساس تألیف این دو اثر، تبیین نقش ورزش در کسب سلامتی و تناسب اندام و بهره‌ بردن از آن است و با توجه به این موضوع، تمام جنبه‌های علمی دو حوزه مورد نظر بررسی و روش‌های کاربردی ورزش در آن‌ها مشخص خواهند شد.

آزاد که شهریور ماه سال جاری کتابی با عنوان «چربی‌سوزی» را پس چند ماه تأخیر روانه بازار نشر کرد و این اثر با استقبال مناسبی نیز روبه‌رو شد، درباره کتاب «چربی سوزی» گفت: خواننده این کتاب می‌تواند با استفاده از مطالب این اثر، کارش را ابتدایی‌ترین گام برای کاهش و کنترل چربی بدن و پرورندان عضلاتش آغاز کند و با پیشه کردن صبر، جسمی سلامت و عمری سالم و پرنشاط را برای خود به ارمغان بیاورد.

استاد دانشگاه تربیت بدنی دانشگاه پیام نور تهران مرکز افزود: این کتاب در 10 فصل تدوین شده که قالب و نگارش مناسب آن سبب استقبال فراوان از آن نیز شد. از جمله فصل‌های این کتاب می‌توان به خطرات چاقی برای سلامتی، تغذیه صحیح، تمرین استقامتی، تجهیزات آمادگی هوازی، کنترل ضربان قلب و روش‌های تمرینی اشاره کرد.

وی بیان کرد: در این اثر، تمرینات و رژیم‌‌های غذایی مناسب برای آقایان و بانوان با هر شرایط سنی و فیزیولوژیک طراحی شده و اساس آن‌ها نیز ورزش است، زیرا برخلاف باور نادرست برخی از مردم، نمی‌توان به سرعت وزن بدن را کاهش داد و وزن جدید بدن را حفظ کرد، زیرا سرعت در کاهش وزن مانند سم است و نمی‌توان هیچگاه عوارض آن را نادیده گرفت.

آزاد اظهار کرد: همان‌طور که وزن‌ به مرور زمان افزایش می‌یابد، باید حوصله کرد تا با پیش گرفتن رژیم‌های مناسب و ورزش و همچنین صرف زمان، وزن چربی‌های غیرضروری بدن را کاهش دهیم.


کتاب «چربی‌سوزی» از سوی نشر تلاش با شمارگان 1000 نسخه و بهای 55000 ریال منتشر و روانه بازار نشر شده است.
تاریخ: 1390/7/25
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: