برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

پناهی در گفتگو با مهر:شایعه برکناری من موضوع جدیدی نیست/ معرفی مدیر تیم‌های ملی تا دوشنبه

رئیس فدراسیون کاراته گفت: شایعه برکناری من موضوع تازه‌ای نیست و نزدیک به 20 ماه است که در کاراته ایران این شایعات مطرح می شود.

سیدعباس احمد پناهی در گفتگو با خبرنگار با بیان این مطلب افزود: مدت‌هاست که خیلی‌ها دوست ندارند من در فدراسیون کاراته باشم ولی من تابع نظر وزارت ورزش هستم و تا زمانی که در مسئولیت خود باشم با جدید کار خود را دنبال می کنم.

وی افزود: توصیه من به مخالفان و شایعه سازان این است که به فکر کاراته باشند و به جای شایعه سازی راهکار بدهند. اکنون زمانی است که باید منافع شخصی کنار گذاشته شود و همه برای اعتلای کاراته تلاش کنند.

رئیس فدراسیون کاراته در بخش دیگری از گفتگوی خود با خبرنگار مهر افزود: چرا نایب قهرمانی در مسابقات کاراته امیدهای جهان یا تبریک رئیس اتحادیه کاراته آسیا و دبیرکل فدراسیون جهانی برای موفقیت‌های اخیر نادیده گرفته می شود؟! ژاپن درخواست اردوی مشترک به ما داد، این یعنی پیشرفت در کاراته ایران که متاسفانه خیلی‌ها نمی خواهند آن را به مانند دیگر موفقیت‌های کاراته ببیند.

پناهی در مورد برنامه فدراسیون برای مسابقات جهانی 2012 پاریس گفت: تا روز دوشنبه مدیر سازمان تیم‌های ملی کاراته را معرفی خواهیم کرد تا او برنامه مربیان را گرفته و کادر فنی را نیز انتخاب کند.

وی همچنین در مورد جلسه‌اش با محمود رشیدی، نایب رئیس پیشین فدراسیون کاراته گفت: معتقدم جلسه خوبی بود. بزودی با برگزاری جلساتی دیگر مشکلات به وجود آمده به طور کامل رفع خواهد شد.

فدراسیون کاراته یکی از نامزدهای تغییر مدیریتی در وزارت ورزش و امور جوانان است که گفته می شود کیکاوس سعیدی، رئیس فعلی فدراسیون گلف که خود از داوران و مربیان بین المللی کاراته است سکان هدایت این فدراسیون را در دست خواهد گرفت.


تاریخ: 1390/7/30
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: