برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

در گفتگو با مهر عنوان شد:برگزاری لیگ کانوپولو به درخواست باشگاه‌ها به تعویق افتاد

رئیس کمیته کاناپولوی فدراسیون قایقرانی و اسکی روی آب ایران گفت: تعویق رقابت‌های لیگ کانوپولو در سال جاری تنها به درخواست باشگاه‌ها صورت گرفت.

خسرو ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: قرار بود پس از برگزاری مسابقات کاناپولو و در نهایت قایقرانی قهرمانی آسیا در تهران، جلسه‌ای را برای روشن شدن تکلیف لیگ‌های برتر و دسته یک کاناپولو باشگاه‌های کشور با حضور نمایندگان تیم‌ها برگزار کنیم.

وی افزود: هرچند فدراسیون آمادگی برگزاری مسابقات لیگ را داشت اما به درخواست باشگاه‌ها برگزاری این لیگ تا اسفندماه سال جاری به تعویق افتاد.

رئیس کمیته کاناپولوی فدراسیون قایقرانی خاطر نشان کرد: دلیل باشگاه‌ها در اتخاذ چنین تصمیمی سرد شدن هوا بود. با توجه به اینکه مسابقات این رشته می تواند در فضای باز آبی برگزار شود و باشگاه‌ها در این شرایط قادر به پرداخت اجاره بها استخرها نبودند، چنین تصمیمی گرفته شد.

وی در تشریح این مسئله گفت: ورزشکار کاناپولو شرایط متفاوتی با بقیه قایقرانان دارد. قایقران این رشته به طور کامل در آب معلق می شود و مطمئنا سرمای هوا در برخی شهرها و در فضاهای آبی به سلامت ورزشکاران آسیب وارد می کرد.

وی ادامه داد: قرار است مسابقات باشگاهی و حتی قهرمانی کشور کاناپولو بهمن و اسفندماه سال جاری آغاز شود. ما امیدواریم با توجه به تعویق رقابت‌ها بتوانیم باشگاه‌ها و تیم‌های بیشتری را برای حضور در این مسابقات ترغیب کنیم.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: ما به دنبال توسعه  کاناپولو در کشور هستیم و امیدواریم بتوانیم لیگ امسال را با حضور 42 تیم در هر دو دسته یک و برتر برگزار کنیم. لیگ برتر سال گذشته با حضور هشت تیم در هر بخش زنان و مردان در دسته برتر برگزار شد اما امسال تعداد این تیم‌ها به 10 تیم افزایش یافته است. همچنین در دسته یک شاهد حضور 26 تیم خواهیم بود.


تاریخ: 1390/8/6
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: