برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

در گفتگو با مهر مطرح شد:توجیه حضور قایقرانان در"کانکس"/ پول اسکان در هتل "هیلتون"را نداریم

دبیر فدراسیون قایقرانی کشورمان به دنبال اسکان قایقرانان در کانکس‌های اطراف دریاچه آزادی تهران، گفت: فدراسیون قایقرانی پول اسکان ورزشکاران در هتل "هیلتون" را ندارد!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی قایقرانی بانوان کشورمان در رده‌های سنی مختلف و در مواد آب‌های آرام و کاناپولو طی مدت برپایی اردوهای این رشته آبی در کانکس‌هایی در اطراف دریاچه آزادی تهران اسکان یافته بودند.

علیرضا سهرابیان، دبیر فدراسیون قایقرانی و اسکی روی آب کشورمان به دنبال استقرار قایقرانان کشورمان در کانکس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ما پول اسکان ورزشکاران‌مان را در هتل "هیلتون" نداریم وگرنه به طور قطع ملی پوشان را در بهترین مکان اسکان می دادیم نه اینکه آنها را در کانکس‌ها مستقر کنیم.

وی افزود: تنها بانوان قایقران کشورمان در این مکان مستقرند و پسران در برج قایقرانی تهران ساکن هستند. این هم به دلیل است که برج مرتبا در حال تردد کادر اجرایی است و مطمئنا بانوان ورزشکار در آن مکان راحت نیستند.

سهرابیان خاطرنشان کرد: این کانکس‌ها را تنها به عنوان یک کانکس نگاه نکنید. مطمئنا تصور شما اشتباه است چرا که هر کدام از این کانکس‌ها به ارزش 12 میلیون تومان خریداری شده و همه آنها مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش و امکانات اسکان کامل برای ورزشکاران است.

وی ادامه داد: در کنار آن ما برای فضای ورودی به این کانکس‌ها نگهبان گذاشته و محوطه آنها کاملا محسور شده و ایمن است.

دبیر فدراسیون قایقرانی گفت: به هر حال بودجه ما در حال حاضر تنها به این مسئله کفاف داده و در همین حد است و متاسفانه جای دیگری در نزدیکی محل تمرین ورزشکاران نداریم که بخواهیم آنها را اسکان دهیم. مطمئنا اگر اعتبارات خوبی داشتیم تلاش می کردیم تا قایقرانان که مانند دختران و پسران ما هستند در بهترین مکان ممکن اسکان یابند اما در حال حاضر همین از دست ما برآمده است.

وی خاطر نشان کرد: ما بزودی خبرهای خوبی برای قایقرانان داریم. مطمئنا این خبر و تدارکاتی که برای اسکان تیم داریم زودتر از ساختن یک ساختمان برای آنها به نتیجه می رسد!

سهرابیان افزود: متاسفانه به طور مرتب از ما پرسش می کنند که چه وقت خودروی پرشیای المپیکی‌های قایقرانی را قرار است بدهید اما هیچ کس از اینکه جایزه مدال آوران آسیایی توسط وزارت ورزش چه زمانی داده می شود، سئوال نمی کند.

وی تصریح کرد: مطمئنا ما جوایز ورزشکاران قایقران را زودتر از جوایز قول داده شده از سوی رئیس جمهور و وزارت ورزش به آنها اهدا می کنیم چرا که قول آنها را زودتر داده بودیم.


تاریخ: 1390/8/11
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: