برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

یک ساعت بازداشت نیروی انتظامی بودم/ باید ورزش را کنار بگذاریم و به دنبال کیف‌قاپی و زورگیری برویم!

حواشی ناشی از بستن پیست کراس جاده شاندیز، باعث بازداشت یک ساعته قهرمان موتور کراس آسیا و کشور شد.

به گزارش انتخاب، علی برزوزاده در خصوص مشکلات ایجاد شده ناشی از بستن پیست کراس جاده شاندیز و همچنین بازداشت خود توسط نیروی انتظامی، تصریح کرد: صبح روز گذشته که برای تمرین به پیست رفتم گفتند که حق تمرین در پیست را ندارم و نیروی انتظامی آن را گرفته است که در ادامه به دلیل جر و بحث‌های ایجاد شده، من را یک ساعت در پاسگاه ویرانی بازداشت کردند؛ احساس می‌کنم در این شرایط باید ورزش را کنار بگذاریم و به دنبال کیف‌قاپی و زورگیری برویم.

وی ادامه داد: بعد از یک ساعت بازداشت، با گرفتن تعهد من را آزاد کردند. در این بین وقتی با رییس هیات در خصوص این مشکل تماس گرفتم، وی گفت که به ما ربطی ندارد و ما کاره‌ای نیستیم و این پیست سندش به نام تربیت‌بدنی است.

برزوزاده با بیان اینکه مشهد به این وسعت، حتی نمی‌تواند یک پیست برای خودش نگه دارد، اظهار کرد: این پیست که تنها پیست تمرینی ما به شمار می‌رود، هیچ گونه امکاناتی ندارد و حتی از برق و آب هم برخوردار نیست؛ با این حال همین نصف پیست کلنگی را هم می‌خواهند از ما بگیرند.

وی افزود: در صحبتی که روز گذشته با داوری، مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی داشتم، وی اعلام کرد که به زودی این مشکل حل می‌شود، اما فکر می‌کنم در آینده‌ای نزدیک و هر چه زودتر این پیست را هم از ما بگیرند و خیال همه راحت شود و این در حالی است که من یک ماه دیگر باید به مسابقات آسیایی اعزام شوم.

برزوزاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیروی انتظامی میله‌هایی را از وسط پیست رد کرده که همین عامل باعث به هم خوردن پیست شده است.

قهرمان موتور کراس آسیا و کشور با بیان اینکه تنها خواسته من اختصاص یک پیست برای تمرین کردن است، عنوان کرد: پیست ویرانی نه مال من است و نه ارثیه پدرم و من فقط خواهان داشتن پیستی هستم که بتوانم خودم را برای مسابقات آسیایی و کشوری آماده کنم چرا که در صورت قهرمانی افتخاراتش برای مملکت‌مان خواهد بود.
تاریخ: 1390/8/16
موضوع: فوتبال
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: