برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مسئولیتم با این انتخاب بیشتر شده است / در فوتبال بانوان حاشیه‌ای مانند مردان وجود ندارد

در مراسم تجلیل از برترین‌های اخلاق، سه بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان به عنوان بازیکن برتر تقدیر شدند. یکی از این بازیکنان که عنوان بازیکن اخلاق را کسب کرده معتقد است که ورزش بانوان حاشیه‌ای مانند آنچه در فوتبال مردان دیده می‌شود، ندارد.

آذر موسوی  پس از انتخابش به عنوان بازیکن اخلاق فوتبال بانوان، گفت: باعث افتخار و خوشحالی است که توانستم به عنوان یکی از بازیکنان اخلاقی فوتبال بانوان انتخاب شوم.

وی با بیان این که فکرش را نمی کردم به عنوان بازیکن اخلاق انتخاب شوم، خاطر نشان کرد: در ورزش بانوان حاشیه‌ای مانند ورزش مردان وجود ندارد و مشکل خاصی هم در رابطه با مباحث اخلاقی نیست.

موسوی افزود: تاکنون بازیکن اخلاق در بخش بانوان انتخاب نشده بود که چنین انتخابی بسیار خوب است.

این بازیکن فوتبال، اضافه کرد: انتخاب ما به عنوان بازیکن اخلاق مسئولیت‌مان را بیشتر می‌کند، تا بدانیم چگونه باید با مسایل برخورد کنیم.

موسوی برگزاری مراسم تقدیر و تشکر از بازیکنان را در حوزه اخلاق مهم ارزیابی کرد و گفت: برگزاری چنین مراسمی باعث ایجاد انگیزه در بین بازیکنان می‌شود.

عضو تیم ملی فوتبال بانوان ادامه داد: با توجه به این که در بین بانوان مسایل غیر اخلاقی وجود ندارد و حاشیه‌ای هم نیست تعجب می‌کنم که چرا در بین همه بازیکنان من به عنوان یکی از بازیکنان اخلاق انتخاب شدم، چون همه بانوان بازیکنان اخلاق هستند.

به گزارش ایسنا، فرشته کریمی و فاطمه ارژنگی دیگر بازیکنان اخلاق فوتبال بانوان لقب گرفته‌اند.
تاریخ: 1390/8/25
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: