برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

علی اکبر هاشمی: بهبود وضعیت ورزش خراسان نیازمند زمان است

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: برای پیشرفت ورزش خراسان هیچگاه نباید احساسی و شتابزده عمل کرد و باید به مرور ضعف ها و مشکلات رفع شود.

مهر

علی اکبر هاشمی اظهار داشت: حضورم در ورزش خراسان تنها با هدف رفع مشکلات و بهبودی شرایط امور ورزش و جوانان استان است و رسیدن به این هدف نیازمند مدت زمان کافی است.

وی تصریح کرد: برهمین اساس اکنون در حال بررسی دقیق و تجزیه و تحلیل نقاط ضعف ورزش خراسان رضوی هستیم.

هاشمی با بیان اینکه تیم مدیریتی خاصی را به همراه خود ندارد، گفت: با این وجود مشاوران تحصیلکرده و کاربلد خوبی در کنارم حضور دارند و امیدوارم به کمک این دوستان که در واقع دلسوزان ورزش خراسان هستند بتوانم راه مطلوبی را پیش بگیرم.

تحول در فوتبال خراسان

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در پاسخ به اینکه چه برنامه ای برای فوتبال خراسان دارد نیز تأکید کرد: با توجه به وضعیت نامطلوب فوتبال خراسان و جایگاهی که فوتبال این استان می تواند در سطح کشوری داشته باشد، بدون شک باید در این زمینه تحول مدون و برنامه ریزی شده ای داشته باشیم.

هاشمی در ادامه افزود:‌ متأسفانه بعضی عوامل مخرب در فوتبال استان بوجود آمده است که امیدوارم به مرور و به کمک اهالی ورزش خراسان رضوی حل و فصل شود.

وی اظهار داشت: ظرفیت های ورزش خراسان تنها به فوتبال ختم نمی شود و ما در همه رشته های ورزشی باید پیشرفت داشته باشیم و البته باید بگویم که نگاه ما به ورزش بانوان نیز یک نگاه ویژه و اساسی خواهد بود.

تاریخ: 1390/9/10
موضوع: فوتبال
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: