برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

گزارش خبرنگار مهر از سنگاپور/صربستان و چین قهرمان بسکتبال پسران و دختران شدند

رقابت‌های بسکتبال نخستین دوره المپیک نوجوانان 2010 سنگاپور با قهرمانی تیم صربستان در بخش پسران و تیم چین در بخش دختران به پایان رسید.

 به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به سنگاپور، دیدار نهایی مسابقات بسکتبال پسران نخستین دوره بازی‌های المپیک نوجوانان 2010 سنگاپور عصر امروز دوشنبه سالن "اسکیپ یوث" سنگاپور برگزار شد که طی آن تیم صربستان با پیروزی 22 بر 9 مقابل کرواسی عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد.

در دیدار رده‌بندی هم تیم آلمان با برتری 34 بر 25 مقابل آمریکا عنوان سوم نخستین دوره بازی‌های المپیک نوجوانان 2010 سنگاپور را به خود اختصاص داد.

تیم بسکتبالیست‌ پسران ایران هم امروز دوشنبه با برتری 31 بر 25 مقابل تیم ترکیه عنوان یازدهم مسابقات بسکتبال بازی‌های المپیک نوجوانان را از آن خود کرد.

در مسابقات دختران هم که پیش از این مسابقه برگزار شد، تیم بسکتبال دختران چین موفق شد با نتیجه 33 بر 29 از سد تیم استرالیا عبور کرده و عنوان قهرمانی را در این بخش را به خود اختصاص دهد.

در مسابقه رده بندی هم، تیم دختران آمریکا با برتری 34 بر 16 مقابل تیم کانادا به عنوان سومی نخستین دوره بازی‌های المپیک نوجوانان 2010 سنگاپور دست یافت.

نخستین دوره بازی‎‏های المپیک نوجوانان با حضور 3600 ورزشکار 14 تا 18 سال از 204 کشور جهان در 26 رشته ورزشی  از تاریخ 24 مرداد ماه آغاز و 4 شهریور ماه به پایان می‎رسد.


تاریخ: 1389/6/1
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: