برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سرپرست فدراسيون گلف: به دنبال پشتوانه‌سازي هستيم

ورزش. سايررشته ها. گلف
تهران - سرپرست فدراسيون گلف كشور، گفت: با آغاز طرح استعداديابي به دنبال پشتوانه‌سازي و كاهش فاصله فني نفرات در تيم ملي هستيم.

كيكاووس سعيدي روز دوشنبه در گفت وگو با ايرنا، خاطرنشان كرد: در اين راستا به دنبال اين هستيم تا سطح فني و مهارتي گلف بازان استان‌هاي مختلف را در بخش آقايان و بانوان ارتقا بدهيم.

وي افزود: اين طرح استعداديابي در بخش جوانان با جديت بيشتري دنبال مي شود تا با اعزام آنها و انجام مراحل آموزشي فشرده بتوانيم فاصله نفرات اصلي با ديگر ورزشكاران كاهش بدهيم و در آسيا و سپس هان به جايگاه مطلوبي برسيم.

سرپرست فدراسيون گلف ادامه داد: با توجه به سهميه‌هاي كه براي استان ها در نظر گرفتيم، ورزشكاران اردوي ‪ ۱۰‬روزه را در تهران و زير نظر مربيان متخصص و باتجربه برگزار
مي كنند.

سعيدي در خصوص تامين منابع مالي برنامه‌هاي فشرده فدراسيون گلف اظهار داشت: انجام برنامه‌هاي فدراسيون هزينه بالايي را مي‌طلبد و اعتبارات حال حاضر، جوابگوي تلاش‌هاي ما نيست و اميدورام با توجه به ايجاد فضايي مطلوب در سازمان تربيت بدني اين مشكل برطرف شود.

وي در خصوص استفاده از مربي خارجي در گلف ايران خاطرنشان كرد: مربيان ايراني شرايط خوبي دارند اما براي افزايش دانش آنان از مربيان مناسب خارجي استفاده مي‌كنيم تا كلاس‌هاي متعددي را براي ايراني‌ها برگزار كنند.

سرپرست فدراسيون گلف از حضور تيم ايران در كاپ تركيه خبر داد و خاطرنشان كرد: اين مسابقات از ‪ ۲۴‬الي ‪ ۳۰‬شهريورماه برگزار خواهد شد و تيم ايران در راستاي برنامه‌هاي آماده‌سازي خود در اين پيكارها شركت مي‌كند تا براي شركت در مسابقات جهاني آرژانتين به شرايط خوبي برسد.








تاریخ: 1389/6/1
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: