برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

از اسفندیار رحیم مشایی تقدیر شد

از اسفندیار رحیم مشایی تقدیر شد
همزمان با مراسم افتتاحیه دومین دوره مسابقات جام فردوسی که در تاجیکستان برگزار می شود از رییس دفتر ریاست جمهوری کشورمان تقدیر شد.
عصر یک شنبه 22 تیر و همزمان با مراسم افتتاحیه این مسابقات محسن مهر علیزاده رییس فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای"IZSF" با اهدای لوح تقدیر و یادبود فردوسی از حمایت های ایشان و دولت محترم جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر کرد. در این مراسم که نمایندگان کشورهای جمهوری اسلامی ایران، تاجیکستان، آذربایجان، هند، نپال، افغانستان و پاکستان حضور داشتند آقای مشایی مشاور عالی رییس جمهور از اقدامات انجام شده در کشور تاجیکستان ابراز خرسندی کرد و گفت: ورزش باستاني و پهلواني و زورخانه اي ميراثي است که در مکتب فرهنگ فارسي به دنياي امروز به يادگار آمده است و اين مسابقات در سرزميني (تاجيکستان) برگزار مي شود که فرهنگش پهلواني است.
وي افزود: اين ورزشها فرهنگ پهلواني را با خود به همراه دارند و پهلوان قدرت روح دارد و براي حل مشکلات مردم نيرومند است و در برابر زور مي ايستد و منشاء نوعي دوستي، عدالت و عشق است. متن لوح اهدایی:
بسم الله الرحمن الرحیم

خرد خود یکی خلعت ایزدی است

برادر گرامی جناب آقای اسفندیار رحیم مشائی

ورزش زورخانه، دست مایه ای است از هنر و حکمت که در همۀ ابعاد موجب پرورش انسان گردیده و توسعه دهندۀ معنویت در کالبد ورزش جهان می باشد.
ورزش زورخانه یادگار ارزشمندی از میراث فرهنگی ایرانیان ومولود مبارک آمیزش فرهنگ ایرانی و اسلامی کشورمان می باشد که احیاء، حفظ و توسعۀ آن در عرصه فرهنگ وتمدن جهانی با حمایت مسئولین عالی رتبه نظام مقدس جمهوری اسلامی و مساعدت و همت فرزانگان شهیر این مرز و بوم امکان پذیر گریده است.
بدینوسیله از سوی جامعه ورزش باستانی از حمایت های ارزندۀ جنابعالی در اجلاس هیئت موسس این فدراسیون و ثبت ورزش باستانی به عنوان میراث معنوی نیاکان مان و نهادینه کردن این اقدام ارزشمند فرهنگی، تقدیر و سپاس گزاری می نماید.
توفیق جنابعالی را در تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از پروردگار متعال خواستارم.

محسن مهرعلیزاده
رئیس فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای
تاریخ: 1389/5/4
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: