برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

دایرةالمعارفی برای متخصصان تندرستی و آمادگی

«تجویز فعالیت ورزش» عنوان کتابی از «دیوید پی. سواین» و «براین سی. لوتولتز» است که به زودی با ترجمه عباسعلی گائینی از سوی نشر علوم ورزشی(حتمی) روانه بازار کتاب خواهد شد.-رضا حتمی، مدیر این انتشارات، در گفت‌‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با اعلام این خبر عنوان کرد: این کتاب با رویکرد مطالعه موردی در حوزه آمادگی جسمانی، تندرستی و تناسب اندام تنظیم شده است و می‌کوشد برنامه‌های تمرینی مناسبی را برای درمان و بهبود بیماران دیابتی، قلبی ـ تنفسی، چاقی و پرفشار خونی و همچنین بانوان باردار طراحی کند.

وی از این نوشتار به عنوان دایرةالمعارف متخصصان حوزه تندرستی و آمادگی جسمانی یاد کرد که می‌تواند پیشنهادها و توصیه‌های قابل توجه درمانی را به مربیان این حوزه ارایه دهد.

مدیر مسوول انتشارات علوم ورزشی عنوان کرد: دانشجویان، استادان و مربیان رشته تربیت‌بدنی و کارشناسانی که در حوزه برنامه‌ریزی ورزشی فعالیت دارند، مخاطبان اصلی این کتاب را تشکیل می‌دهند.

انتشارات علوم ورزشی نخستین چاپ کتاب «تجویز فعالیت ورزشی» را ماه آینده با حجمی افزون بر 200 صفحه منتشر خواهد کرد.

دکتر عباسعلی گائینی، مولف و مترجم حوزه علوم ورزشی، از اعضای هیات علمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران است که تاکنون تالیف و ترجمه آثاری مانند «آمادگی جسمانی»،‌ «اصول بنیادی فیزیولوژی ورزشی (انرژی، سازگاریها و عملکرد ورزشی)»، «راهبردهای تغذیه‌ای در فعالیت‌های ورزشی و کنترل وزن»، «آزمون‌های سنجش آمادگی جسمانی، مهارتی و روانی ورزشکاران نخبه رشته‌های مختلف ورزشی»، «ورزش و متابولیسم» و «بیوشیمی فعالیت‌های ورزشی» را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است.
تاریخ: 1390/9/28
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: