برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

برگزاری چهارمین مرحله اردوی تیم والیبال نشسته معلولان و جانبازان

تهران - مرحله چهارم اردوی آمادگی تیم والیبال نشسته معلولان و جانبازان ایران برای حضور در رقابت های پارالمپیك 2012 لندن تشكیل می شود.
    برگزاری چهارمین مرحله اردوی تیم والیبال نشسته معلولان و جانبازان
به گزارش ایرنا، این مرحله از اردو در محل كمپ تیم های ورزشی معلولان و جانبازان كشورمان در روزهای 2 تا 9 دی ماه برپا خواهد شد.
اعضای تیم والیبال نشسته كشورمان، تمرینات خود را زیر نظر هادی رضایی (سرمربی) و فرید صائبی (مربی) انجام می دهند و بهمن تاروردی زاده (مربی بدنساز)، محمد صفری (فیزیوتراپیست) و علیرضا معمری (آنالیزور)، تیم را همراهی می كنند و علی كشفیا نیز سرپرستی این مرحله از اردو را بر عهده دارد.
جلیل ایمری و احمد ایری از گلستان، مهرزاد مهروان، ابوالفضل اولیایی و رضا پیدایش از استان البرز، حسین فرزانه از قزوین، ناصر حسن‌ پور از آذربایجان غربی، میثم علیپور از گیلان، مهدی حمیدزاده، داوود علیپوریان، صادق بیگدلی و محمد خالقی از تهران، عیسی زیراهی از استان مركزی، مجید لشكری، رمضان صالحی و سعید ابراهیمی از مازندران، ورزشكاران دعوت شده به این اردو هستند.
كسب عنوان قهرمانی جهان در مسابقه های جهانی والیبال نشسته در آمریكا از آخرین افتخارات كسب شده توسط تیم والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران است و اكنون با نزدیك شدن به رقابت های پارالمپیك 2012 لندن، تلاش ورزشكاران بر حفظ اقتدار و دست یابی به نتایجی درخشان در این رویداد مهم بین المللی است.

منبع: ایرنا
تاریخ: 1390/9/30
موضوع: معلولان
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: