برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

هفته آینده؛دومین جلسه رسیدگی به درگیری در لیگ كشتی

تهران- دومین جلسه مسئولان فدراسیون كشتی برای رسیدگی به جنجال دیدار تیم‌های نفت تهران و شهرداری ملایر در هفته نخست لیگ برتر كشتی آزاد، اوایل هفته آینده برگزار خواهد شد.
    هفته آینده؛دومین جلسه رسیدگی به درگیری در لیگ كشتی

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا؛ دومین جلسه رسیدگی به درگیری در این دیدار و همچنین اعتراض مسئولان تیم نفت تهران به رای داوران در حالی برگزار خواهد شد كه مسئولان فدراسیون كشتی عصر روز گذشته نیز نخستین جلسه رسیدگی به این مساله را برگزار كردند.

طی نشستی كه روز گذشته با حضور عارف ربطی دبیر فدراسیون برگزار شد، حاضران به بررسی فیلم كشتی جنجالی وزن 120 كیلوگرم و حواشی آن پرداختند.

البته مسئولان كشتی در پایان نخستین نشست، هیچ اظهار نظر قطعی ارایه نكردند و همه چیز به جلسه بعدی موكول شد كه گویا قرار است اوایل هفته آینده با حضور تیم داوری این مسابقه برگزار شود.

اشتباه داوری در یكی از كشتی های دیدار تیم نفت تهران و شهرداری ملایر و اعتراض مسئولان تیم نفت باعث درگیری بین تماشاگران تیم شهرداری ملایر با نفتی های تهران شد كه این جنجال در نهایت با دخالت ماموران نیروی انتظامی پایان یافت.

مسئولان تیم نفت معتقدند كه هنگام درگیری به دستور سرپرست كمیته لیگ فدراسیون كشتی و ماموران نیروهای انتظامی به رختكن برده شدند، اما در غیاب آنان رای بر پیروزی كشتی گیر تیم شهرداری ملایر صادر شد.

دیدار این دو تیم با نتیجه 4 بر 3 به سود ملایری ها به پایان رسید كه همین موضوع اعتراض شدید مسئولان تیم نفت تهران را در بر داشت.

منبع: ایرنا
تاریخ: 1390/9/30
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: