برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

یك مربی: بوكس تهران در حد پایتخت نیست

تهران - یكی از مربیان بوكس تهران گفت: متاسفانه قدرت بوكس استان تهران در مسابقه های قهرمانی ایران، در حد تیم پایتخت نیست.
    یك مربی: بوكس تهران در حد پایتخت نیست

'مسعود مصطفوی' روز سه ‌شنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: استان تهران با توجه به جمعیت و مربیان با تجربه‌ای كه دارد، از ظرفیت بالایی در ورزش بوكس برخوردار است.

مصطفوی اضافه كرد: متاسفانه در طول چند سال گذشته به خوبی از این ظرفیت استفاده نشده و بوكس تهران، آنچنان كه باید و شاید در كشور مطرح نشده است.

مصطفوی بیان داشت: در حال حاضر، سالن بوكس 'شهید كبكانیان' كه مجهزترین سالن بوكس تهران است، بسته بوده و فقط در مواردی خاص مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

این مربی تهرانی كه مربیگری تیم بوكس نوجوانان را نیز بر عهده دارد، خاطرنشان كرد: بسته شدن سالن شهید كبكانیان، مقداری از توانایی ‌های استان تهران را برای درخشش در عرصه بوكس كشور محدود می ‌كند.

مصطفوی ادامه داد: یكی دیگر از نقاط ضعف بوكس تهران، كمبود مسابقات استانی به طور منظم و سازمان یافته است.

وی تصریح كرد: برای پرورش بوكسورهای قدرتمند باید علاوه بر افزایش تعداد مسابقات استانی، تعداد مسابقات چند جانبه با دیگر استان ‌ها را نیز افزایش دهیم.

این مربی اظهار داشت: متاسفانه رییس هیات بوكس استان تهران آنچنان كه باید و شاید در این هیات حضور ندارد و كار را به دیگران سپرده است.

مصطفوی تصریح كرد: نبود رییس هیات در كنار بوكسورها و سپردن كارها به دیگران، یكی دیگر از بزرگترین نقاط ضعف بوكس تهران در حال حاضر به شمار می‌ آید.

وی افزود: در حالیكه مسوولان ورزشی باید در كنار ورزشكاران حضور داشته و با گرفتاری‌ های آنها آشنا باشند.

تهرام/س.ر/1275

 

منبع: ایرنا
تاریخ: 1390/9/30
موضوع: رزمی
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: