برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رییس فدراسیون جودو:جیرو انتظارات را برآورده نكرد

تهران -رییس فدراسیون جودوی كشورمان پس از محدود كردن اختیارات سرمربی تیم ملی بزرگسالان با اشاره به اینكه این مربی به عنوان نفر اول كادر فنی انتظارات را برآورده نكرد،گفت:جیرو مربی خوبی است و قصد داریم به وی كمك كنیم.
    رییس فدراسیون جودو:جیرو انتظارات را برآورده نكرد

به گزارش ایرنا، تیم ملی جودوی بزرگسالان كشورمان در ادامه نتایج ضعیف خود، در مسابقه های جایزه بزرگ چین نیز به نتایج خوبی دست نیافت و تیم چهار نفره ایران تنها با دو پیروزی به كار خود پایان داد.

مطابق انتظار، بلافاصله پس از حذف نمایندگان ایران در مسابقات چین تصمیم جدیدی در فدراسیون جودو اتخاذ شد.

بر اساس این تصمیم اختیارات 'جیرولامو جیووینازو' كاهش یافت و مقرر شد تا هدایت تیم ملی بزرگسالان به صورت شورایی باشد.

'علیرضا امینی' رییس فدراسیون جودو در این خصوص به خبرنگار ایرنا، گفت: این مربی تمام اختیارات را در تیم ملی جودو به مدت چند ماه داشت و تمامی برنامه ها بر اساس تصمیمات وی اتخاد می شد.

وی اظهار داشت: جیرو نتوانست انتظارات را در مسابقات مختلف برآورده كند و بر این اساس تصمیم جدید برای كادر فنی اتخاذ كردیم.

رییس فدراسیون جودو عنوان كرد: جیرو مربی خوبی است و این مساله برای ما ثابت شده است، اما معتقدم این مربی در بخش بدنسازی برنامه مشخص و مدونی نداشت و به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا به وی در كادر فنی كمك كنیم.

وی ادامه داد: كادر فنی را تقویت خواهیم كرد و مربی بدنساز و همچنین روانشناس در تمامی تمرینات و حتی سفرهای تیم ملی حضور خواهند داشت و در نهایت محمدرضا حاج یوسف زاده به عنوان مدیر تیم های ملی كار آنان را زیر نظر خواهد داشت و گزارشات خود را در اختیارم قرار می دهد.

رییس فدراسیون جودو گفت: جیرو نیز به عنوان مربی تكنیك و تاكتیك به فعالیت خود در تیم ملی ادامه می دهد.

امینی در پاسخ به این سوال كه آیا مسوولان فدراسیون با این تصمیم به صورت محترمانه به دنبال حذف جیرو هستند، گفت: اینگونه نیست و اگر جیرو را نمی خواستیم با قاطعیت اعلام می كردیم و حتی خود این مربی هم شرایط فعلی را به طور ضمنی قبول كرده است.

رییس فدراسیون جودو گفت: پس از بازگشت تیم ملی به تهران، جیرو تصمیم نهایی را اتخاذ خواهد كرد و حتی می تواند با فدراسیون قطع همكاری كند.

وی در پاسخ به این سوال كه آیا قرار داد این مربی با شرایط جدید تغییر می كند، خاطرنشان كرد: به طور یقین همین گونه است و قرارداد جدیدی را با مبلغ كمتر از گذشته برای این مربی تا المپیك تنظیم می كنیم.

منبع: ایرنا
تاریخ: 1390/9/30
موضوع: رزمی
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: