برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

همزمان با مسابقات جام فردوسی هیات رییسه فدراسیون تشکیل جلسه داد

همزمان با مسابقات جام فردوسی هیات رییسه فدراسیون تشکیل جلسه داد چهارشنبه ، 23 تیر 1389 ، 17:56 احمد رضا اویسی همزمان با برگزاری دومین دوره مسابقات جام فردوسی در تاجیکستان هیات رییسه IZSF به ریاست مهندس محسن مهرعلیزاده تشکیل جلسه داد. در این جلسه که سید امیر حسینی دبیر کل، سلیمان عبدالواحیداف نایب رییس و سید عبدالله سجادی رییس کمیته فنی IZSF و همچنین کارنا بهادر شاهی دبیر کل کنفدراسیون آسیایی، گنتس ویلیتا رییس کنفدراسیون اروپایی ورزش های زورخانه ای حضور داشتند هر یک از اعضا گزارشی از فعالیت های خود را به شرح زیر ارائه دادند.
آقای گنتس ویلیتا رییس کنفدراسیون اروپایی و میزبان اولین دوره مسابقات ورزش های زورخانه ای قهرمانی جوانان اروپا گزارشی از اقدامات انجام شده در این خصوص را ارائه داد.
وی همچنین در خصوص میزبانی کشور لیتوانی برای برگزاری سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2011 و حضور در پنجمین دوره بازی های سنتی جهان در لیتوانی گزارشاتی را ارائه دادند.
وی در خصوص توسعه فعالیت های آموزشی نیز اعزام مرشد و مربی برای آموزش تیم ها جهت آمادگی بیشتر آنان برای حضور در این رویدادها را بسیار مهم دانست و خواستار همکاری IZSF در این خصوص شد.
آقای کارنا بهادر شاهی دبیر کل کنفدراسیون آسیایی ورزش های زورخانه ای گزارشی از جلسه هیات رییسه که در تهران برگزار شد ارائه داد.
وی پیشنهاد طرح گلریزان 2020 را برای توسعه ورزش در میان جوانان و نوجوانان ارائه کرد که بر اساس این طرح 10 ساله ورزشکاران را از سطح پایه و از سنین پایین تحت پوشش قرار می دهد و این طرح با شعار "در زندگی خود قهرمان باشید" اجرا خواهد شد.
دبیر کل کنفدراسیون آسیایی ورزش های زورخانه ای در ادامه گفت در این طرح هر مدرسه به عنوان یک باشگاه عمل کرده و بر اساس آن فدراسیون های ملی نسبت به تشویق مدیران مدارس و دانش آموزان برتر اقدام نموده و فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای نیز با اعطای گواهی شرکت و همچنین تامین امکانات فنی و تجهیزات از این طرح حمایت خواهد کرد.
تاریخ: 1389/5/4
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: