برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

29 بازیکن به اردوی تیم فوتبال نوجوانان دعوت شدند

کادر فنی تیم فوتبال زیر 16 سال کشورمان اسامی 29 بازیکن را برای حضور در اردوی آماده سازی این تیم در تهران اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دوازدهمین مرحله اردوی آماده سازی تیم زیر 16 سال کشورمان از صبح امروز سه‌شنبه به مدت 9 روز در کمپ تیم‌های ملی آغاز شده است.

بر این اساس کادرفنی این تیم از مرتضی اخباری، سیاوش حق نظری، وحیدنجفی، اشکان سیفی، فرشاد بامداد، محسن غیبی، سیدمجید حسینی، ماهان رحمانی، محمد یزدانی، فرهاد محمدی، مهدی مهدی پور، میثم لباف، بهمن جهان تیغ، ساسان رجب زاده، امیرحسین کریمی، علیرضا اکبری، علی عابدی، هومن قنبرزاده، فریدون زبیدانی، عظیم مقدم، مجتبی داوود پور، سیدجلال عبدی، محمدرضا حسنی‌فر، علی فتحیان، آرمین ناصری نژاد، سیدسجاد سید، میلاد صفایی، مازیار حسین نشتائی و داوود بهادری برای حضور در این اردو دعوت کرده است.

بازیکنان حاضر در این اردو از ساعت 7 الی 8  تمرینات تقویت عضلات و ایروبیک را انجام می‌دهند، از ساعت 10 الی 11 تمرینات تکنیکی و از ساعت 18 الی 20 تمرینات تاکتیکی را برگزار می‌کنند.

شاگردان اکبر محمدی روز ششم شهریور در نخستین دیدار تدارکاتی اش در این اردو با تیم دسته اولی شهرداری یاسوج بازی می‌کنند و روز چهاردهم شهریور هم برابر تیم تیم امید استقلال قرار می‌گیرند که این دیدارها در کمپ تیم‌‎های ملی برگزار می‌شود.

تیم فوتبال زیر 16 سال ایران خود را برای حضور در مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا که دوم تا شانزدهم آبان سال جاری در شهر تاشکند ازبکستان برگزار می شود، آماده می کند. این تیم که قهرمان دوره گذشته این رقابت‌هاست در گروه B مرحله نخست با تیم‌های سوریه، کره شمالی و عمان همگروه است.


تاریخ: 1389/6/2
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: