برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

پیشنهادهای کی‌روش برای باکیفیت ماندن زمین ورزشگاه آزادی سرمربی تیم ملی فوتبال در دیدار با مدیر مجموعه: نباید به تنها چمن استاندارد ایران آسیبی وارد شود

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با دعوت مدیر مجموعه ورزشی آزادی، با وی ملاقات کرد.
به گزارش اولین پایگاه تخصصی فوتبال پارس فوتبال دات کام، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال، با دعوت اردشیر درویشی مدیر ورزشگاه آزادی، با حضور در دفتر وی با درویشی دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار که قائم مقام و معاونین مجموعه نیز حضور داشتند، سرمربی تیم ملی ضمن این که اظهارنظر چهار روز یک مسابقه در زمین شماره یک ورزشگاه که به پیشنهاد درویشی مطرح شده، به دلیل ریکاوری زمین، کاملا منطقی است، افزود: مهندس چمن ورزشگاه می تواند به مربی دروازه‌بان‌ها تذکر دهد که درون دروازه‌ با دروازه‌بانان کار نکند و همچنین تمرینات پیش از مسابقه تیم‌های خارجی نباید بیش از یک ساعت باشد.
وی ضمن تقدیر و تشکر از زحماتی که برای نگهداری چمن استادیوم یکصدهزار نفری به عمل می‌آید، تصریح کرد: در باشگاه منچستریونایتد و کشور آفریقای جنوبی، قوانین خاصی برای استفاده از زمین چمن، منظور شده و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می‌بایست در خصوص این قوانین، مطالعه کرده و ترتیبی اتخاذ کنند تا به تنها چمن استاندارد ایران، آسیبی وارد نشود تا همواره زمینی با کیفیت و مطلوب در خدمت تیم‌های ملی فوتبال کشور، لیگ و جام باشگاه‌ها قرار گیرد.
کی‌روش در ادامه گفت: تمرین تیم‌ها حد الامکان می‌بایست توسط مربیان در کناره‌های زمین انجام شود و حتما دروازه‌بان‌ها نباید در درون دروازه‌ها تمرین کنند، مگر زمان تمرین ارسال توپ از جناحین.
وی افزود: در شرایط حساس و زمانی که مسابقات کم اهمیت‌تری برگزار می‌شود، مجموعه باید از فدراسیون بخواهد تا مسابقات فوق در زمین دیگری برگزار شود و برای تمرین تیمها دروازه متحرک در استادیوم مستقر شود.
وی در پایان ضمن اظهار رضایت از نحوه نگهداری چمن استادیوم استادیوم و تقدیر از میهمان نوازی مدیر و مسئولین ورزشگاه، از روند رو به رشد آماده سازی تیم ملی، اظهار رضایت کرد.
کی‌روش به همراه مدیر ورزشگاه از قسمت‌های مختلف مجموعه ورزشی آزادی دیدار کرده و در سایت تراپ اسکیت، مسابقه دو نفری را با شلیک به اهداف پروازی با هم برگزار کردند.
تاریخ: 1390/10/27
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: