برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ورزش قابل پیش بینی نیست/واکنش سجادی به حضورش در انتخابات فدراسیون فوتبال/ 48 ساعت صبر کنید!

معاون امور ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، ورزش را غیر قابل پیش بینی خواند و در خصوص شایعه حضورش در انتخابات فدراسیون فوتبال، گفت: 48 ساعت صبر کنید همه چیز مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید سجادی عصر امروز یکشنبه و پس از برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: با انتخاب رئیس فدراسیون دوومیدانی این فدراسیون یکپارچه شد.

وی کار و تلاش، برنامه محور بودن، توجه به سراسر کشور، استعداد یابی، توسعه زیرساخت ها، حمایت، انسجام و ...  را نیاز دوومیدانی کشور عنوان کرد و گفت: بعد از استعفای کریمی کارهای مربوط به فدراسیون دوومیدانی به صورت منسجم پیگیری نشده بود و روندی رو به جلو را شاهد نبودیم. خوشبختانه امروز انتخابات فدراسیون برگزار شد و این امیدواری وجود دارد که حرکت رو به رشد این فدراسیون ادامه یابد.

معاون امور ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی بعد از فدراسیون والیبال را نشان دهنده توجه وزیر ورزش به این رشته ورزشی خواند و گفت: حضور پرتعداد کاندیداها یکی از نقاط قوت انتخابات فدراسیون دوومیدانی بود و در یک رقابت جالب و شفاف همه کاندیداها به اندازه خود رای آوردند و در نهایت آقای داوری با 32 رای رئیس فدراسیون دوومیدانی شد.

سجادی در خصوص اینکه یکی از کاندیداها به دخالت در برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی ایراد گرفته بود، گفت: دخالت چی؟ این یکی از بهترین و سالم ترین انتخاباتی بود که من از زمان حضورم در سازمان تربیت بدنی پیشین و وزارت ورزش فعلی شاهد آن بودم واین انتخابات رعایت انصاف در دستور کار اعضا قرار گرفته بود و در نهایت آقای داوری با اکثریت آرا انتخاب شد.

وی ضمن پذیرش اینکه اساسنامه انتخابات فدراسیون های ورزشی ایرادهایی دارد گفت: در اساسنامه جدید سعی بر آن شده که ایرادات مربوط به انتخابات فدراسیون ها برطرف شود تا انتخابات بدون حرف و حدیث باشد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه افزود: اینکه کاندیداها بعد از انتخابات ازنحوه برگزاری مجمع ایراد می گیرند درست نیست. آنها با آگاهی از شرایط اساسنامه کاندیدا شده و در مجمع انتخاباتی حضور یافته اند. این درست نیست که پس از برگزاری انتخابات از اساسنامه ایراد بگیرند.

سجادی ضمن یادآوری اینکه فدراسیون دوومیدانی از 3 ماه پیش با برنامه ای جدید مشغول به کار است و در عین حال این برنامه نیاز به بازنگری دارد، گفت: فدراسیون دوومیدانی باید از تمام نیروهای جوان  و نام آشنا استفاده کند و از نظر منابع انسانی تقویت شود.

وی به نقش تعیین کننده هیئت ها و باشگاه ها در رشد دوومیدانی اشاره کرد و گفت: هر موقع که باشگاه ها در دوومیدانی فعالیتی پررنگ داشته اند این رشته ورزشی عملکردی به مراتب داشته که این نشان دهنده جایگاه باشگاه ها در ورزش پایه دوومیدانی است.

"بلاهایی که سر ما آمد اگر بر سر دوومیدانی کاران نیاید این رشته ورزشی گلستان خواهد شد"،  سجادی که خود جزو پیشکسوتان دوومیدانی است با بیان این جمله افزود: برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان بر این است که انتخابات فدراسیون های ورزشی یک به یک برگزار شود. فعلا ترافیک کاری ما در این زمینه بالا رفته اما فکر می کنم تا پیش از عید انتخابات یک یا دو فدراسیون برگزار شود. بعد از دوومیدانی احتمال می دهم انتخابات بعدی در فدراسیون پرورش اندام باشد.

معاون وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه انتخابات فدراسیون فوتبال در زمان خود برگزار می شود در خصوص خبر ملاقات علی کفاشیان با محمد عباسی وزیر ورزش و امور جوانان، گفت: آقایان عباسی و کفاشیان هر روز با هم جلسه دارند و مورد خاصی نیست.

وی همچنین در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال و احتمال حضورش در این عرصه گفت: تا به امروز که برای حضور در انتخابات ثبت نام نکرده ام تا پایان مهلت نام نویسی انتخابات فدراسیون فوتبال 2 روز باقی مانده و شاید در این 2 روز اتفاقاتی بیفتد چرا که ورزش قابل پیش بینی نیست شما هم 48 ساعت صبر کنید همه چیز مشخص می شود.

سجادی در واکنش به اینکه هنوز گزینه مورد نظر وزارت ورزش و امور جوانان در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نکرده است، گفت: هر کس در انتخابات ثبت نام کند مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال گزینه مورد نظر خود را انتخاب خواهد کرد.

وی در این خصوص خطاب به خبرنگاران گفت: یک مقدار صبور باشید، عجله نکنید انشاءالله با صبوری و درایت همه چیز درست می شود.

معاون امور ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، همچنین در خصوص شایعه دوپینگ کشتی گیران گفت: 7 -8 روز پیش چنین خبری مطرح شد اما حقیقت نداشت. چطور می شود 48 ساعت پس از اینکه افسران ستاد مبارزه با دوپینگ از ورزشکاری آزمایش می گیرند نتیجه آن مشخص شود؟

سجادی ضمن تاکید بر اینکه وزارت ورزش و جوانان از تمامی کاندیداهای شرکت کننده در انتخابات فدراسیون های ورزشی حمایت می کند، در خصوص جدا شدن کمیته ضد دوپینگ از فدراسیون فوتبال گفت: در زمان حضور آقای هاشمی در فدراسیون فوتبال مسئولیت این کمیته به فدراسیون واگذار شد که از آن زمان تا به امروز مسئولیت مبارزه با دوپینگ فدراسیون فوتبال به نادوی ایران بازنگشته است. ما منتظریم انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شود تا پس از آن بر اساس قانون مسئولیت کمیته ضد دوپینگ فدراسیون به نادو بازگردد.

معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین در خصوص اهدای پاداش مسکن به ورزشکاران مدال آور گفت: حواله های مسکن این عزیزان آماده است و آنها می توانند با مراجعه به صندوق حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان این حواله ها را دریافت کنند.

وی همچنین در خصوص برگزاری مراسم تقدیر از ورزشکاران مدال آور در سال 90، گفت: مشغول برنامه ریزی هستیم  که در روزهای پایانی سال جاری این مراسم را برگزار کنیم. اگر در ماه اسفند امسال مراسم تقدیر از قهرمانان و مدال آوران برگزار نشد در ماه های فروردین یا اردیبهشت سال آینده شاهد برگزاری این مراسم خواهیم بود.


تاریخ: 1390/11/23
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: