برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مریم طوسی فینالیست دو 400 متر شد

تهران - 'مریم طوسی ' دونده سرعتی ایران توانست به مرحله فینال رقابتهای ماده 400 متر داخل سالن آسیا راه یابد.

به گزارش ایرنا، این درحالی است که ساعتی پیش در جریان نخستین روز پنجمین دوره رقابتهای داخل سالن آسیا پرتابگر ایرانی ' لیلا رجبی' توانست مدال نقره این ماده را به نام خود ثبت کند.

همچنین طوسی به تازگی و در جریان رقابت‌های جام فجر در مشهد با زمان 54 ثانیه و 55 صدم ثانیه 400 متر را دوید که این رکورد هم اکنون بهترین رکورد آسیا محسوب می‌شود.

پنجمین دوره رقابتهای داخل سالن آسیا از امروز - 29 بهمن ماه - به مدت دو روز در شهر 'هانگ ژو' مرکز استان 'ژی جیانگ ' در شرق چین آغاز شده و قرار است ورزشکاران زن و مرد 20 کشور آسیایی با هم به رقابت پردازند.

بسیاری از ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از رقابتها برای کسب مجوز ورود به رقابتهای جهانی داخل سالن ترکیه و کسب سهمیه المپیک 2012 لندن به این رقابتها آمده اند.

براساس این گزارش از ایران نیز 14 دونده و پرتابگر زن و مرد شرکت کرده اند.

رضا قاسمی و حسن حیدرپور در ماده 60 متر، رضا بوعذار، امین قلیچی و مریم طوسی در ماده 400متر ، روح الله عسگری و الناز کمپانی در 60 متر با مانع، محمد حسین اسکندری و لیلا رجبی در پرتاب وزنه، بدالجلیل توماج در هفتگانه و سپیده توکلی در پنجگانه، لیلا ابراهیمی در ماده 800 متر ، محسن ربانی در پرش با نیزه ، محمد ارزند در پرش طول و کیوان قنبرزاده در پرش ارتفاع به این رقابتها اعزام شده اند.

1828**1553

تاریخ: 1390/11/29
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: