برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رشته دانشگاهی مربیگری آمادگی جسمانی راه اندازی می شود

اراک - نایب رییس فدراسیون آمادگی جسمانی و ایروبیک، از راه اندازی رشته مربیگری آمادگی جسمانی و ایروبیک در مقطع کاردانی از سال آینده در دانشگاه علمی و کاربردی خبر داد.

'محمد پور کیانی' روز یکشنبه در مجمع انتخاب رییس هیات آمادگی جسمانی و ایروبیک استان مرکزی در اراک افزود: تربیت مربی متخصص، حمایت از هیاتهای استانی و توسعه فعالیتهای آمادگی جسمانی و رشته های زیر مجموعه از اولویتهای کاری سال آینده این فدراسیون است.

وی ادامه داد: در زمان حاضر 40هزار مربی و 300 هزار ورزشکار آمادگی جسمانی در سطح کشور سازماندهی شده و بیمه ورزشی دارند.

نایب رییس فدراسیون آمادگی جسمانی و ایروبیک اضافه کرد: این رشته ورزشی از لحاظ تعداد مخاطبین پس از فوتبال دومین رشته کشور است و به دلیل هوازی بودن نقش موثری در تامین سلامت افراد دارد.

وی تصریح کرد: فدراسیون آمادگی جسمانی و ایروبیک، آمادگی دارد که بخشی از بودجه مورد نیاز هیات استان مرکزی را برای برگزاری مسابقات و پژوهش تامین کند.

وی، برگزاری مسابقات ایروبیک حرفه ای در شیراز، همایش ملی آمادگی جسمانی در آکادمی ملی فوتبال و همایش آمادگی جسمانی و نقش اخلاق و معنویت را از برنامه های این فدراسیون در اسفند ماه سال جاری عنوان کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز گفت: توجه به توسعه ورزش همگانی یکی از برنامه های اصلی این استان است.

'خسرو قمری' افزود: ورزش همگانی در ایام سرد سال باید در سالن های ورزشی سرپوشیده به طور مداوم ادامه یابد و در سطح روستاها نیز این اداره کل سالن های ورزشی را در اختیار قرار داده است.

در این نشست 'ناصر طاهری' برای دومین بار به عنوان رییس هیات آمادگی جسمانی و ایروبیک استان مرکزی انتخاب شد.ک/2

7109/559/

تاریخ: 1390/11/30
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: