برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رقابتهای هفته سوم لیگ شمشیربازی بانوان فردا برگزار می شود

تهران - رقابتهای هفته سوم لیگ شمشیربازی بانوان باشگاه های کشور فردا ( یکشنبه ) در دو اسلحه در تهران برگزار می شود.

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از فدراسیون شمشیربازی ، رقابتهای هفته سوم لیگ شمشیربازی بانوان باشگاه های کشور فردا ( هفتم اسفند ماه جاری ) در سالن شهید کلاهدوز مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار می شود.

در این پیکارها که در دو اسلحه ( فلوره و اپه ) برگزار خواهد شد ، شمشیربازان باشگاه های کشور ( هواپیمایی تابان ، موسسه رسانه برتر اصفهان ، باشگاه فرهنگی ورزشی شهدا شهرداری همدان ، کانون شمشیربازی اردبیل ، هیات شمشیربازی چهار محال و بختیاری ، حمل و نقل ارومیه ، هیات شمشیربازی یزد ، هیات شمشیربازی سمنان ، هیات شمشیربازی آذربایجان شرقی و باشگاه طراوت گیلان ) برابر هم پیکار خواهند کرد.

تا پایان هفته دوم این رقابتها ، در اسلحه اپه ، تیم هواپیمایی تابان با کسب 21 امتیاز در مکان نخست جدول ، تیم موسسه رسانه برتر اصفهان با کسب 19 امتیاز در مکان دوم و تیم هیات شمشیربازی آذربایجان شرقی با کسب 17 امتیاز در مکان سوم قرار دارد.

در اسلحه فلوره تیم هواپیمایی تابان با کسب 21 امتیاز در مکان نخست ، تیم موسسه رسانه برتر اصفهان با کسب 19 امیتاز در مکان دوم و هیات شمشیربازی یزد با کسب 17 امتیاز در مکان سوم قرار دارد.

در اسلحه سابر ، تیم رسانه برتر اصفهان با کسب 12 امتیاز در مکان نخست و شرکت هواپیمایی تابان با کسب 12 امیتاز مساوی و تفاضل ضربه 70 و 83 در مکان دوم و تیم باشگاه تراوت گیلان با کسب 11 امتیاز در مکان سوم قرار دارد.

در مجموعه سه اسلحه ( سابر ، فلوره و اپه ) تیم هواپیمایی تابان با کسب 54 امتیاز در مکان نخست جدول قرار دارد.

تیم موسسه رسانه برتر اصفهان با کسب 50 امتیاز در مکان دوم و تیم باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای شهرداری همدان و هیات شمشیربازی یزد با کسب 35 امتیاز مساوی و تفاضل ضربه در جایگاه سوم و چهارم قرار دارند.

همچنین تیم باشگاه حمل و نقل ارومیه با کسب 32 امیتاز در مکان پنجم و تیم کانون شمشیربازی اردبیل با کسب 22 امتیاز در مکان ششم قرار دارند.

لازم به ذکر است که رقابتهای هفته سوم در اسلحه اپه و فلوره برگزار می شود به علاوه بک یازی معوقه در اسلحه سابر بین شرکت هواپیمایی تابان و موسسه رسانه برتر اصفهان برگزار خواهد شد.

1587**1440

تاریخ: 1390/12/6
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: