برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اکبرآبادی:تیم ملی کبدی بانوان سفیر ایران در رقابتهای جهانی هند است

تهران - معاون امور بانوان و توسعه ورزش همگانی در دیدار با اعضای تیم ملی کبدی اعزامی به مسابقات جهانی هند، از آنها به عنوان سفیران جمهوری اسلامی ایرانی در این رقابتها نام برد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان، 'مرضیه اکبر آبادی' در دیدار با نایب رییس بانوان، کادر فنی و اعضای تیم ملی کبدی بانوان خطاب به آنها گفت: با توکل بر خدا و تکیه بر آموخته های فنی، با غیرت ایرانی، اثری ماندگار از خود در این رقابتها بر جای بگذارید.

وی مسابقات جهانی هند را به عنوان فرصتی برای به نمایش گذاشتن توانمندی ملی پوشان کشورمان دانست و افزود: قطعا با غیرت، همدلی و تلاش خواهید توانست نام ایران و ایرانی را بلند آوازه کنید.

اکبر آبادی در ادامه نخستین حضور تیم ملی بانوان در بازی های آسیایی گوانگژو را به یاد ماندنی توصیف و خاطر نشان کرد: به اعتقاد من این مسابقات می تواند فرصتی برای حفظ و ارتقای آن موفقیت در سطحی بالاتر باشد.

معاون امور بانوان و توسعه ورزش همگانی با اشاره به ویژگی های خاص رشته کبدی اظهار داشت: این رشته ورزشی به عنوان یک رشته تیمی پر نشاط و جذاب می تواند زمینه اتحاد و وفاق را در سطح ملی به وجود آورد، بنابر این باید از این ویژگی در دو بخش همگانی و قهرمانی در حوزه ورزش بانوان بهره گرفت.

وی همچنین با بیان اینکه همه ما برای کسب افتخار و اهتزار پرچم مقدس جمهوری اسلامی تلاش می کنیم، گفت: به تمامی میادین مسابقه، نگاهی آموزشی داشته باشید و از آن برای بیشتر آموختن بهره بگیرید، چرا که این میادین مملو از تجربه و دانش فنی است.

نایب رییس فدراسیون، سرپرست فنی و سرمربی تیم ملی کبدی بانوان نیز در این نشست نکاتی را پیرامون آماده سازی تیم برای حضور در مسابقات جهانی هند مطرح کردند.

9126**1440

تاریخ: 1390/12/7
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: