برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

کتاب فعالیت‌های رسانه ای در ورزش منتشر شد

تهران - کتاب ' فعالیت‌های رسانه ای در ورزش ' نوشته حمید قاسمی ، فرشاد تجاری و سارا کشکر منتشر شد.

به گزارش روزیکشنبه ایرنا ، در مقدمه این اثر آمده است: مطالعه درمورد ورزش و رسانه ها، در طول دو دهه گذشته به موضوع جذابی تبدیل شده و امروزه در جهان تهیه گزارش و مطالعه درباره ی موسسات رسانه ای - ورزشی ، مخاطبان ورزش ، محتوای ورزشی رسانه ها و روزنامه نگاری ورزشی در ادبیات دانشگاهی جهان افزایش یافته است.

بسیاری از محققان معتقدند میان ورزش و رسانه های گروهی رابطه ی نزدیکی وجود دارد.نقش ورزش در ابعاد اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی از یک سو و بعد تجاری و اقتصادی ورزش برای رسانه های گروهی از سوی دیگر موجب بوجود آمدن این ارتباط نزدیک شده است.

با توجه به نیاز کشور به برخورد علمی رسانه ها با مقوله ورزش و افزایش میل به علمی شدن آن محتوی کتاب به شکلی تدوین شد که در فصل نخست به اهمیت و ضرورت ورزش در رسانه پرداخته شده و در فصل دوم انواع رسانه های گروهی و ساختار و تشکیلات آنها معرفی شوند.

در فصل سوم به روند کار در رسانه های گروهی ، اصول گزارش نویسی ، خبرنگاری و مصاحبه های ورزشی پرداخته شده است.

در فصل چهارم نیز اصول تصویربرداری از مهارتها و مسابقات ورزشی و در فصل پنجم اصول اجرا در برنامه های ورزشی مورد بررسی قرار گرفته است و در فصل ششم نیز نگاهی به مساله ای حقوق رسانه ای و ورزشی که برخی از قوانین ، مقررات و اساسنامه های مربوط به سازمانهای رسانه ای را می خوانیم.

در فصل هفتم به مقوله رسانه ، ورزش و جامعه با تاکید بر پوشش جنسیتی می پردازد و در فصل هشتم خوانندگان با سیاستگذاری در رسانه ها آشنا می شوند.

انتشارات 'بامداد کتاب ' ویراست دوم این اثر را در شمارگان دو هزار نسخه در 222صفحه به قیمت 4 هزار تومان وارد بازار نشر کرده است.

همچنین کتاب ' ایروبیک استپ' اثر دیگر این انتشارات است که مه پری قاسم نژاد آن را نوشته است .

در این اثر عناوینی همچون آنچه که برای انجام یک تمرین کامل نیاز دارید، تمرین آمادگی هوازی - قلبی عروقی ، گام چرخشی متناوب ، کشش ، شانه ها ، تقویت و... به همراه تصاویری از نحوه اجرای تمرینات آمده است.

این اثر نیز در 95 صفحه به قیمت 3 هزار و 500 تومان و در شمارگان دو هزار نسخه منتشر شده است .

فراهنگ **1630**1588

تاریخ: 1390/12/7
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: