برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

علیپور در گفتگو با مهر:مشکلی با اضافه شدن انجمن‌ها نداریم/ می‌توانیم به مدال‌آوری ایران کمک کنیم

رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی اضافه شدن دو انجمن دیگر به این فدراسیون را بلامشکل دانست و گفت: ما تابع تصمیمات وزارت ورزش و جوانان هستیم.

محمد علیپور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اضافه شدن فدراسیون‌های کونگ فو و پروش اندام در قالب انجمن به فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: تصمیم گیری در مورد تبدیل شدن این فدراسیون‌ها به انجمن در حوزه معاونت ورزشی وزارت ورزش صورت می‌گیرد و پس از ابلاغ، ما وظیفه داریم نظارت و ارزیابی آنها را برعهده داشته باشیم.

وی با بیان اینکه فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشکلی برای اضافه شدن این انجمن‌ها ندارد، خاطرنشان کرد: وظیفه فدراسیون ما حمایت، ارزیابی و نظارت بر عملکرد این انجمن‌هاست. آنها به طور مستقل امورات‌شان را پیگیری می‌کنند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد. ما تا قبل از این 15 انجمن را در زیرمجموعه خود داشتیم که با اضافه شدن این دو فدراسیون به 17 انجمن افزایش پیدا خواهد کرد.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی با تاکید بر اینکه می‌توانند به همه این انجمن‌ها خدمات لازم را ارائه دهند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه هیچکدام از انجمن‌های تحت حمایت ما مشکل مالی ندارند و بدون دغدغه به فعالیت‌های خود ادامه می‍دهند. در 22 ماهی که از تشکیل فدراسیون ما گذشته است تلاش کرده‌ایم همه انجمن‌ها در بهترین شرایط به فعالیت‌شان ادامه دهند.

علیپور با بیان اینکه این انجمن‌ها می توانند مدال آوری در ورزش ایران را افزایش دهند، تصریح کرد: خوشبختانه برخی از این رشته‌ها در مسابقات آسیایی می‌توانند برای کاروان ایران مفید باشند و تمام تلاش ما این است که قهرمانان این رشته‌ها را به شرایط استاندارد برسانیم و در مسابقات آسیایی با کسب مدال‌های رنگارنگ به بالا رفتن جایگاه ورزش ایران کمک کنیم.

محمد علیپور در پایان با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان حمایت بسیار خوبی از این فدراسیون داشته است، گفت: از مسئولان و مدیران تربیت بدنی استان‌ها می‌خواهم که با انجمن‌های تحت پوشش ما همکاری و تعامل بیشتری داشته باشند و اجازه دهند این رشته‌ها که همگی مدال آور هستند رشد و ترقی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، وزارت ورزش و جوانان در تازه ترین تصمیم خود سه فدراسیون پرورش اندام، کونگ فو و آمادگی جسمانی را به انجمن تبدیل کرد که دو فدراسیون اول زیر مجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزشی خواهند شد و آمادگی جسمانی نیز از این پس به عنوان انجمنی تحت حمایت فدراسیون ورزش‌های همگانی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.


تاریخ: 1390/12/12
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: