برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

جامعه ورزش همگام با دیگر آحاد امروز حماسه ای نو می آفریند

تهران - جامعه ورزش کشور اعم از ورزشکاران، مربیان، داوران، مسوولان و پیشکسوتان با حضور گسترده در انتخابات ، همراه مردم ایران با نشاط و پرشور حماسه ای نو می آفریند.

به گزارش ایرنا، با بالا گرفتن تب و تاب انتخابات مجلس شورای اسلامی، جامعه ورزش کشور نیز از ساعات اولیه امروز جمعه 12 اسفند ماه با حوزه های اخذ رای حضور یافته اند تا بار دیگر با حضور حماسی خود مشت محکمی بر دهان دشمنان یاوه گوی نظام مقدس انقلاب اسلامی بکوبند.

**علی آبادی:ورزشکاران همچون مردم حضور قهرمانانه ای در انتخابات خواهند داشت

رییس کمیته ملی المپیک کشورمان گفت: حضور در انتخابات و مشارکت در راستای تحقق اهداف توسعه کشور از وظایف ملی و همگانی آحاد مردم کشور و به خصوص جامعه ورزش به شمار می رود.

محمد علی آبادی با تاکید بر اهمیت حضور آحاد جامعه کشور به خصوص خانواده بزرگ ورزش در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری، 'انتخابات مصونیت‌ بخش کشور است و آن چیزی که هیبت این ملت را حفظ می کند، قدرت معنویش را به رخ دشمنان می کشاند و آنها را از تعرض منع می کند و می ترساند، حضور مردمی در انتخابات است' و این بار هم ملت بزرگ ایران و جامعه ورزش بار دیگر گوش به فرامین مقام معظم رهبری داده و با توجه به مسوولیت ملی خود برای دفاع و صیانت از کیان انقلاب اسلامی و با بصیرت کامل در انتخابات حضور می یابند.

نایب رییس شورای المپیک آسیا در ادامه با اشاره به حضور گسترده و پیوسته ورزشکاران در صحنه های پرشور انقلاب اسلامی گفت: ورزشکاران، قهرمانان و پیشکسوتان کشورمان در طول انقلاب بارها جدای از کسب افتخارات متعدد در عرصه بین المللی در عرصه داخلی نیز با حضور گسترده ملی و انقلابی خود در کنار مردم، الگوی جوانان بوده و این بار نیز با توجه به اینکه همواره چشم همگان به قهرمانان میهمن اسلامیمان دوخته شده است همچون گذشته قهرمانانه در کنار مردم و در انتخابات روز 12 اسفند ماه شرکت خواهند داشت تا نشان دهند در کنار مردم خود سرنوشت آینده کشورشان را تعیین خواهند کرد.

علی آبادی در خاتمه اظهار داشت:تمامی شرکت کنندگان در انتخابات می بایست منتخبان خود را نه فقط با دید سیاسی و حزبی بلکه بر پایه اعتقاد داشتن به آرمان های انقلاب عزیز وجدیت شان در اجرای برنامه های سازنده تعیین کنندو بدون تردید در این انتخابات جامعه ورزشی دوشادوش مردم ایران عزیز با حضور در پای صندوق های رای ثابت می کنند پشتیبان ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده وخواهند بود و در انتخابات مجلس نهم نیز اینبار هم پرشورتر از گذشته در عرصه حضور خواهند داشت.

**صبور:مجلس مهمترین پشتوانه مردمی در اقتدار ملی است

سرپرست فدراسیون ورزش سه گانه گفت: مجلس شورای اسلامی عصاره و نماد حضور مردم در تصمیم گیری های کلان کشور و مهمترین پشتوانه مردمی در اقتدار ملی است.

'محمدعلی صبور' با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه 'مجلس در راس امور است' افزود:بر این اساس و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی تکلیف شرعی و حجت است.

وی خاطر نشان کرد:تشکیل مجلسی با حضور انسان های متدین، ولایت مدار و شجاع، در سوق دادن نظام به تصمیمات راهبردی انقلابی و پیوند دادن و عزت مسلمانان موثر است.

رییس فدراسیون ورزش سه گانه گفت: هر موقع و در هر زمانی که مجلس با حضور نمایندگان ولایت مدار فعالیت کرده، عقب نشینی های مداوم استعمار و استکبار جهانی مشهود بوده است.

صبور افزود: حضور پرشمار مردم در انتخابات، مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی را در عرصه جهانی و اجتماعات انسانی برون مرزی پیش از پیش نمایان می کند.

وی اظهار داشت: حرکات و تصمیمات نظام مقدس جمهوری اسلامی از چشم دشمنان و دوستان این نظام در سراسر جهان مغفول نمانده است، به طوری که در مقاطع مختلف دشمنان خوار، ذلیل و سرافکنده و دوست داران نظام سربلند شده اند.

وی افزود: علاقه مندی مردم سایر کشورهای اسلامی به نظام جمهوری اسلامی، انقلاب متعدد اسلامی و بیداری مردم مسلمان در سراسر جهان را به دنبال داشته و پشتوانه محکمی در پایداری و گسترش الگوی نظام اسلامی به رهبری حضرت امام خامنه ای بوده است.

صبور تصریح کرد: بر خود واجب می دانیم که در انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت فراگیر، عاشقانه و آگاهانه حضور فعالی داشته باشیم.

رییس فدراسیون ورزش سه گانه به فعالیت حدود 5 هزار ورزشکار سه گانه در سراسر کشور که نمادی از تعهد، ولایت مداری و شجاعت است اشاره کرد و گفت: به طور حتم حضور تمامی این ورزشکاران در انتخابات، در ایجاد شور و نشاط در بین خانواده های علاقه مندان به این ورزش برای حضور باشکوه در انتخابات موثر خواهد بود.

** سلیمانی: با حضور در پای صندوق های آرا نشان می دهیم به انقلاب خود افتخار می کنیم

رییس فدراسیون اسکواش اعلام کرد، تمام مردم کشورمان با حضور در پای صندوق های آرا نشان خواهند داد به انقلاب خود همچنان افتخار می کنند.

مسعود سلیمانی اضافه کرد: خانواده اسکواش کشور با قدرت در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت خواهد کرد تا همه ما در کنار مردم کشورمان وفاداری خود را به انقلاب اسلامی نشان دهیم.

سلیمانی ادامه داد: ما حتی برای بازیکنان اسکواش کشورمان که در مسابقات بین المللی جزیره کیش حضور دارند نیز صندوق های سیار در نظر گرفته ایم تا آنها نیز بتوانند آرای خود را به صندوق بیاندازند.

رییس فدراسیون اسکواش گفت: تمام مسوولان فدراسیون اسکواش و قهرمانان کشورمان در روز 12 اسفند ماه به پای صندوق های رای خواهند رفت.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی، هر ایرانی موظف است در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کند و ما برای نشان دادن همبستگی خود به طور حتم این کار را خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: مردم ما با حضور پرشور در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه، وفاداری خود را به تمام کشورهای دنیا اثبات کردند و اطمینان دارم این بار نیز به خوبی این موضوع را ثابت خواهند کرد.

سلیمانی گفت: مردم ما به انقلاب خود افتخار می کنند و به همین دلیل تمام آنها با افتخار، آرای خود را به صندوق می اندازند.

**ساوه شمشکی: حضور در انتخابات وظیفه اقشار مختلف جامعه است

رییس فدراسیون اسکی ایران حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی را از جمله وظایف تمامی اقشار جامعه دانست.

عیسی ساوه شمشکی افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی به طور حتم برای ما بسیار مهم است و اطمینان دارم مردم نیز به خوبی از آن استقبال خواهند کرد.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب حضور در انتخابات را یک تکلیف دانستند و به طور حتم ما نیز برای نشان دادن همبستگی خود پای صندوق های رای حاضر خواهیم شد.

رییس فدراسیون اسکی گفت: مردم ما برای فرستادن نمایندگان خوب به مجلس شورای اسلامی باید همه در پای صندوق ها حاضر شوند.

وی تصریح کرد: خانواده اسکی بر اساس وظیفه و تکلیف خود در انتخابات شرکت خواهد کرد و از سایر مردم نیز برای حضور در انتخابات دعوت می کنیم.

وی در خصوص تاثیر حضور ورزشکاران در انتخابات اظهار داشت: به طور حتم حضور ورزشکاران به عنوان الگو های جامعه در انتخابات بسیار مهم خواهد بود.

**مشحون: مردم ایران روز جمعه بار دیگر همبستگی خود را به اثبات می رسانند

رییس فدراسیون بسکتبال کشورمان اعلام کرد که مردم ایران روز جمعه با حضور در پای صندوق های رای بار دیگر همبستگی خود را به اثبات خواهند رساند.

محمود مشحون افزود: به طور حتم تمام مردم کشورمان روز جمعه در پای صندوق های رای حاضر خواهند و بار دیگر همبستگی خود را به همگان نشان می دهند.

وی ادامه داد: حضور ورزشکاران در انتخابات مجلس به عنوان الگو های جامعه بسیار تاثیر گذار است و از تمامی آنها می خواهم در روز جمعه به پای صندوق های آرا بیایند.

رییس فدراسیون بسکتبال کشورمان گفت: خانواده بسکتبال کشور به صورت جدی در انتخابات شرکت خواهد کرد و این وظیفه تک تک ماست.

وی تصریح کرد: حضور در انتخابات برای نشان ادن همبستگی وظیفه هر ایرانی است و در این شرایط حساس وظیفه ما بسیار سنگین تر شده است.

وی اظهار داشت: در 22 بهمن مانند هر سال اتحاد خود را به اثبات رساندیم و هر حرکت مثبت ما دشمنان را نا امید خواهد کرد. اطمینان دارم حضور میلیونی مردم در پای صندوق های رای بار دیگر دشمنان ما را نا امید خواهد کرد.

**حضور حداکثری در انتخابات یاوه گویان را به ذلت می کشاند

سرپرست فدراسیون سوارکاری گفت: حضور حداکثری مردم ایران در انتخابات، یاوه گویان، زیاده خواهان و سلطه طلبان را به ذلت می کشاند.

محمود حیدری اظهار داشت: انتخابات موضوعی مهم و اساسی در فرایند تصمیم سازی و تصمیم گیری محسوب می شود و در تعیین سرنوشت کشور بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه انتخابات مجلس شوارای اسلامی به لحاظ تصمیم گیری نمایندگان در خصوص تمامی مسائل ریز و درشت کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است افزود: بر اساس فرمایش حضرت امام خمینی (ره)، 'مجلس در راس امور است'، از این رو باید برای انتخاب افراد اصلح دقت زیادی داشته باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه زیاده خواهان و سلطه طلبان مباحثی از جمله تهدید و تحریم را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی مطرح کرده اند، حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات یک موضوع ملی و مشت محکمی بر دهان این یاوه گویان خواهد بود.

حیدری خاطر نشان کرد: بدون شک تمامی افرادی که دل در گرو انقلاب و نظام جمهوری اسلامی داشته و علاقه مند به اقتدار و سربلندی کشورمان درجهان هستند حضور در انتخابات را وظیفه شرعی و عرفی خود می دانند.

سرپرست فدراسیون سوارکاری تاکید کرد: تعهد، تخصص، تجربه، شجاعت، جسارت و توانمندی در تصمیم گیری ها باید ملاک و مبنای انتخاب نماینده اصلح قرار گیرد.

حیدری افزود: جامعه سوارکاری کشورمان نیز همگام با سایر ورزشکاران و عموم مردم کشورمان با الهام از رهنمودهای مقام معظم رهبری در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور گسترده ای خواهند داشت.

**سعیدی: جامعه گلف کشور حضوری یکپارچه در انتخابات مجلس خواهد داشت

رییس فدراسیون گلف کشور با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات مجلس شواری اسلامی، گفت: جامعه گلف کشور حضور یکپارچه ای در این انتخابات خواهد داشت.

'کیکاووس سعیدی' خاطرنشان کرد: انتخابات امسال برای کشور دارای اهمیت بالایی است و در این راستا وظیفه هر ایرانی است که پای صندوق های رای حاضر شود.

وی افزود: جامعه گلف کشور نیز در راستای تاکید مقام معظم رهبری حضور پررنگی در انتخابات مجلس خواهد داشت تا در کنار دیگر اقشار جامعه در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی گام بردارد.

رییس فدراسیون گلف اظهار داشت: مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور گسترده در انتخابات برابر تهدیدها و تبلیغات پوشالی استکبار جهانی خواهند ایستاد.

سعیدی در پایان گفت: به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزش، حضور در انتخابات را وظیفه خود می دانم و یقین دارم این بار نیز مردم ایران با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای برابر استکبار جهانی می ایستند.

** حضور در انتخابات مجلس یک فریضه ملی است

سرپرست فدراسیون ورزش های روستایی و عشایری گفت: حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، یک فریضه ملی است و مردم ایران همواره با حضور پرشور خود در انتخابات، استکبار جهانی را به ذلت کشانده اند.

'برانوش نیک بین' اضافه کرد: با توجه به فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی مبنی بر اینکه 'مجلس در راس امور است'، حضور در انتخابات را وظیفه خود می دانیم.

وی ادامه داد: با شرکت در انتخابات در سرنوشت کشورمان سهیم هستیم و به طور حتم روستاییان و عشایر کشورمان نیز همچون سایر اقشار مردم در انتخابات مجلس شواری اسلامی حضور فعالی خواهند داشت.

نیک بین خاطرنشان کرد: ملت ایران که با حضور میلیونی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نشان دادند همواره پشتیبان نظام و وفادار به انقلاب اسلامی هستند،‌ در انتخابات مجلس شورای

اسلامی نیز بار دیگر وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات خواهند کرد.

سرپرست فدراسیون ورزش های روستایی و عشایری با بیان اینکه 270 هزار ورزشکار سازمان یافته زیر پوشش این فدراسیون فعالیت می کنند، خاطرنشان کرد: ورزشکاران روستایی و عشایر غیور کشورمان با شرکت در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

** شرکت گسترده مردم در انتخابات پاسخ کوبنده به دشمنان است

قهرمان ورزش 'ووشو' آسیا و جهان به اهمیت حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: شرکت گسترده و پررنگ مردم در پای صندوق های رای ، پاسخ کوبنده به دشمنان خواهد بود.

'محسن محمدسیفی'، افزود: حضور در پای صندوق های رای یک وظیفه ملی و تکلیف دینی است تا دشمنان بدانند که با وجود تحریم ها و تهدیدها، امنیت و آرامش در این کشور برقرار و ملت ایران همدل و یکپارچه هستند.

وی اظهار داشت: به عنوان یک ایرانی بر خود وظیفه خود می دانم تا در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنم و با انداختن رای در صندوق، نشان دهم که به کشور خود عشق می ورزم.

این قهرمان ارزنده ووشو با بیان اینکه قطعا جامعه ورزشی کشور در ایندوره از انتخابات نیز حضور پر رنگ خواهند داشت، گفت: با توجه به شرایط خاص منطقه، اکثریت کشورها و ابرقدرتها ، انتخابات در ایران را به نظاره نشسته اند و مردم مومن و انقلابی ایران با مشارکت گسترده خود نشان خواهند داد که با قدرت هرچه تمام پشتیبان و مدافع انقلاب، نظام و رهبری هستند.

وی ابراز امیدواری کرد با رهنمودها و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری و حمایتهای مردمی ، پرچم ایران در تمام عرصه ها ازجمله ورزش در اقصی نقاط جهان به اهتزاز درآید تا مایه مباهات و فخر ایران و ایرانی شود.

1346/1647

تاریخ: 1390/12/12
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: