برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سعیدی: گلف باید به ورزشی فراگیر و ملی تبدیل شود

تهران - رییس فدراسیون گلف در مراسم گردهمایی روسای هیات های استانی این رشته گفت: گلف کشور باید به ورزشی فراگیر و ملی تبدیل شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف، گردهمایی روسای هیات های استانی گلف کشور در مشهد در حال برگزاری است.

در جریان این مراسم 'کیکاووس سعیدی' با بیان اینکه توسعه و تعمیم گلف در ایران بدون فراهم نمودن زمینه ها و تجهیزات کافی میسر نخواهد شد افزود : از مهم ترین عوامل رشد گلف در هر کشوری وجود زمین های متعدد در اندازه های استاندارد بر اساس شرایط اقلیمی آن منطقه است.

وی اظهار داشت: ضرورت احداث زمین های گلف به لحاظ جمعیت قابل توجهی که علاقه مند به این ورزش هستند باید در بازنگری طرح های عمرانی ورزشی کشور لحاظ شود .

سعیدی ابراز امیدواری کرد که فدراسیون با اجرایی کردن طرح استعدادیابی ،جذب و پرورش نخبگان در رشته گلف بتواند در راستای رشد و شکوفایی هر چه بیشتر این ورزش در جامعه گام های موثری بردارد.

وی یادآورشد: با توجه به محدودیت هایی که در شهرستان ها در راستای تامین لوازم گلف وجود دارد، فدراسیون در سال جدید تمهیداتی برای کمک به هیات ها با هدف جذب نیروهای مستعد ترسیم کرده است .

سعیدی با ابراز خرسندی از اقبال بخش غیردولتی به این ورزش مفرح گفت : با سرمایه گذاری های صورت گرفته در بخش خصوصی در سال جدید شاهد راه اندازی چند زمین گلف در سطح کشور خواهیم بود .

در ادامه این نشست مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان بر استفاده از ظرفیت های استان ها در راستای گسترش گلف در کشور تاکید کرد.

'احمد گواری' در گردهمایی هیات های گلف کشور در مشهد گفت: گلف با داشتن قدمت ، زیبایی ،جذابیت و نیاز به امکانات منحصربه فرد ورزشی هنوز در برخی نقاط کشور راه اندازی نشده است .

وی با بیان این که هم اکنون 20 استان کشور در این ورزش فعالیت می کنند ابراز امیدواری کرد که درآینده ای نزدیک شاهد رشد این ورزش در تمامی نقاط کشور باشیم .

گواری نبود امکانات را از دلایل کاهش جمعیت تحت پوشش این ورزش دانست و یادآورشد: هرچند بسیاری از استان های کشور با امکانات محدود این ورزش را دنبال می کنند اما برای گسترش این ورزش باید از ظرفیت های استانی نیز استفاده بهینه را داشته باشیم.

همچنین 'علی رغبتی' مدیر کل دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان در این نشست به شاخص های کنترل تمرکز مدیریتی، مشارکت عمومی و دیگر عوامل موثر برای یک برنامه ریزی مطلوب اشاره کرد.

وی همچنین در خصوص روش شناسی برنامه های عملیاتی و نیز نحوه هدف گزاری و پیش بینی این برنامه ها آموزشهای لازم را ارائه داد.

3783**1553

تاریخ: 1390/12/13
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: