برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

بانوان استان آذربایجان شرقی نقش کلیدی در المپیاد ایرانیان دارند

تبریز - معاون امور ورزشی بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی گفت: بانوان استان آذربایجان شرقی، نقش کلیدی در مسابقه های المپیاد ایرانیان در کشور دارند.

'سارا موسوی فرید' روز شنبه در نشست مشترک انجمن های ورزشی بانوان اداره کل آموزش و پرورش و نایب رییسان بانوان هیات های ورزشی استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: با ایجاد وحدت رویه در انجام امور هماهنگی و همبستگی این دو اداره کل می توانیم به قله های مرتفع و مقام های آسیایی و جهانی دست یافته و شاهد شکوفایی هرچه بیشتر ورزش بانوان این استان باشیم.

وی گفت: با ایجاد برنامه ریزی و هماهنگی بین این دو مجموعه و با استفاده از امکانات سخت و نرم افزاری هیات های ورزشی و بهره برداری از نیروی انسانی و سایر امکانات موجود در اداره کل آموزش و پرورش، شاهد افتخار آفرینی دختران ورزشکار در المپیاد ورزشی ایرانیان در سال آینده باشیم.

وی اظهار کرد: برای آماده سازی هر چه بیشتر و حضوری قوی و افتخار آمیز ورزشکاران در المپیاد ایرانیان، رشته های ورزشی را به سه دسته پرمدال، پایه و توپی تقسیم بندی کرده ایم.

موسوی گفت: با تقسیم بندی رشته های ورزشی و تشکیل جلسات تخصصی برای هر یک توانسته ایم با استفاده از امکانات و مربیان مجرب، به کشف استعدادها در این رشته ها بپردازیم.

وی افزود: با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و با تشکیل اردوها و مسابقات ورزشی خواهیم توانست بهترین جامعه آماری را به المپیاد ایرانیان اعزام کنیم.

6120/587

1589

تاریخ: 1390/12/13
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: