برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رییس جدید هیات اسکیت استان چهارمحال و بختیاری انتخاب شد

شهرکرد - رییس جدید هیات اسکیت استان چهارمحال و بختیاری در مجمع عمومی سالانه این هیات، با حضور سرپرست فدراسیون اسکیت انتخاب شد.

به گزارش ایرنا، سرپرست فدراسیون اسکیت در مجمع عمومی انتخاب رییس جدید هیات اسکیت استان چهارمحال و بختیاری که امروز (یکشنبه) در شهرکرد تشکیل شد، گفت: استان چهارمحال و بختیاری می تواند یکی از قطب های مهم این رشته ورزشی باشد.

'حلیم شرعی' اضافه کرد: استان چهارمحال و بختیاری از جمله استان هایی است که از توانایی و پتانسیل خوبی بهره مند است اما به نظر می رسد از تمام ظرفیت های این استان تا کنون بهره برداری نشده و با حمایت همه دلسوزان ورزش اسکیت، این استعداد نهفته را باید به سمت قهرمانی هدایت کرد.

به گفته وی، اسکیت هاکی در استان چهارمحال و بختیاری باید همانند رشته اسکیت سرعت راه اندازی شود و در این زمینه باید از حمایت های بخش های دولتی و خصوصی بهره گرفت.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری نیز در این مجمع گفت: رشته ورزشی اسکیت، نیازمند توسعه در همه شهرستان های این استان است.

'محمود شمسی پور' اضافه کرد: آموزش و توسعه همگانی رشته ورزشی اسکیت باید یکی از برنامه های هیات اسکیت استان چهارمحال و بختیاری باشد.

به گفته وی، برای شرکت در انتخابات رییس هیات اسکیت استان چهارمحال و بختیاری فقط یک نفر ثبت نام کرد.

در پایان این مجمع، 'وحید ضیایی' به عنوان رییس جدید هیات اسکیت استان چهارمحال و بختیاری انتخاب و از خدمات 'حیدر علیپور' رییس قبلی این هیات قدردانی شد.

7359 / 1589

تاریخ: 1390/12/14
کلمات کلیدی: ، ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: