برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

فدراسیون‌ها به بازیکنان ملی پوش شهرستانی کم لطفی می کنند

بوشهر- شماری از مسوولان و ورزشکاران ملی پوش استان بوشهر می گویند: فدراسیون‌های ورزشی نسبت به تیم‌های ورزشی استان‌ها و بازیکنان ملی‌پوش که در شهرستان‌ها حضور دارند، کم لطفی می ‌کنند.

به گزارش ایرنا، استاندار بوشهر امروز(دوشنبه) در دیدار با دو تن از ورزشکاران بوشهری عضو تیم‌های ملی فوتبال بانوان و نجات غریق مردان اظهار داشت: به منظور تقویت ورزشکاران بوشهری که در تیم‌های ملی عضویت دارند 20 تا 30 درصد به تناسب قراردادشان به آن‌ها کمک مالی می‌ کنیم.

محمدحسین جهانبخش افزود: این کمک مشروط به این است که این بازیکنان در تیمهای باشگاهی استان بوشهر عضویت داشته باشند.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم با این کمک‌ها زمینه موفقیت و پیشرفت ورزشکاران بوشهری را درعرصه رقابت‌های ملی و بین‌المللی فراهم کنیم.

استاندار بوشهر با تاکید بر حمایت مسوولان از ورزشکاران بومی عضو تیم ملی اضافه کرد: فدراسیون‌های ورزشی نسبت به تیم‌های ورزشی استان‌ها و بازیکنان ملی ‌پوش که در شهرستان‌ها حضور دارند کم لطفی می‌ کنند.

جهانبخش خواستار توجه بیش از پیش فدراسیون‌ها به قهرمانان ملی در شهرستان‌ها شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز با اشاره به مشکلات مالی برخی ورزشکاران بوشهری عضو تیم‌های ملی گفت: با توجه به اینکه فدراسیون‌ها کمک مالی چندانی به هیات‌های ورزشی نمی‌ کنند در این زمینه مشکلاتی برای رشته‌های ورزشی در شهرستان‌ها به وجود می‌آید.

رضا جمشیدی افزود: یکی از شاخص‌های روسای هیات‌های ورزشی این است که بتواند حامی مالی برای تیم‌های خود جذب کند ضمن اینکه اداره ورزش و جوانان و فدراسیون‌ها نیز از دیگر حامیان هیات‌ها هستند.

وی با اشاره به کمک‌های صورت گرفته به قهرمانان ورزشی استان بوشهر بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان تا جایی که در توانش بوده از قهرمانان ملی استان بوشهردررشته‌های مختلف حمایت کرده و می‌ کند.

قهرمان نجات غریق ایران و آسیا نیز دراین نشست با اشاره به مشکلات مالی خودش گفت: با وجود اینکه چندین دوره است که قهرمان و نایب قهرمان آسیا شده‌ام اما مسوولان فدراسیون حمایت چندانی از من نداشته‌اند.

محمد حسن زاده افزود: با وجود تلاش‌های فراوان برای کسب قهرمانی برای کشور در رقابت‌های مختلف آسیایی اما حمایت‌ها و کمک‌ها متناسب با این قهرمانی‌ها و تلاش‌ها نبوده است.

وی خواستار حمایت بیش از پیش مسوولان استانی و فدراسیون نجات غریق از ورزشکاران شهرستانی شد.

عضو تیم ملی فوتبال بانوان ایران نیز با اشاره به مشکلات مالی در تیم‌های باشگاهی استان بوشهر گفت: با وجود مبلغ ناچیز قرارداد با تیم دلوار کشتی بوشهر که سال گذشته امضا شده اما در سال جاری تاکنون هیچ مبلغی به من پرداخت نشده است.

محبوبه دهقانی افزود: با وجود هزینه‌های بالای زندگی و تحصیل اما منبع درآمدی من که از راه فوتبال است بخوبی کفاف مشکلات را نمی‌ دهد.

وی خواستار حمایت بیشتر مسوولان استانی از ورزشکاران بومی عضو تیم‌های ملی شد.

7209/539/1647

تاریخ: 1390/12/15
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: