برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رقابت های گلف یادواره مرحوم حسین پور با برتری خوزستانی ها پایان یافت

تهران -سیزدهمین دوره مسابقات گلف یادواره مرحوم شهباز حسین پور با برتری تیم های خوزستانی پایان یافت.

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف، این مسابقات با حضور 14 تیم از سراسر کشور برگزار شد و در بخش انفرادی 'ایرج قنبری' از تیم شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان به مقام نخست دست یافت.

'سجاد کرم پور' از تیم ملی حفاری اهواز دوم شد و 'حمیدرضا شینی' از تیم شرکت بهره برداری نفت وگاز مسجد سلیمان توانست عنوان سوم این جام را به خود اختصاص دهد.

در بخش تیمی نیز شرکت بهره برداری نفت وگاز مسجد سلیمان، سورتمه و ملی حفاری اهواز به ترتیب مقام اول تا سوم تیمی را به دست آوردند.

اختتامیه این بازی ها با حضور کیکاوس سعیدی، محمدرضا حکیم ایمانی رئیس و دبیر فدراسیون گلف و دیگر مسوولان ورزشی استان برگزار شد.

در این مراسم کیکاوس سعیدی رئیس فدراسیون با اشاره به روند روبه رشد و پیشرفت گلف در سطح کشور گفت: با حمایت های وزارت ورزش وجوانان بیش از 90 درصد برنامه و اهداف فدراسیون در سال جاری محقق شد و با مشارکت بخش خصوصی در آینده ای نزدیک کار احداث چند زمین استاندارد گلف شروع خواهد شد.

وی با ابراز خرسندی از توجه بخش خصوصی به این ورزش مفرح افزود: با سرمایه گذاری های صورت گرفته در بخش خصوصی در سال جدید شاهد راه اندازی چند زمین گلف در سطح کشور خواهیم بود.

3783**1440

تاریخ: 1390/12/20
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: