برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

عضو تیم ملی کبدی خوشحالم که در کسب نخستین مدال جهانی سهیم بودم

ارومیه - ملی پوش ارومیه ای تیم بانوان کبدی کشور، از کسب نخستین مدال جهانی ایران ابراز خرسندی کرد و گفت: خوشحالم که در کسب این عنوان مهم سهیم بودم.

فاطمه نیرویار روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: تیم بانوان ایران در عین شایستگی برای اولین بار توانست عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره جهان را به خود اختصاص دهد و کسب این مقام بسیار غرور آفرین و ارزشمند بود.

وی گفت: تیم ملی کبدی بانوان ایران در نخستین تجربه جهانی خود با تیم های آمریکا ، نپال و اندونزی هم گروه بود.

وی اظهار داشت:در دور نخست با موفقیت توانستیم در هر سه دیدار پیروز میدان شویم و با قاطعیت پا به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات بگذاریم. در ادامه این مسابقات نیز با غلبه بر تیمهای کره جنوبی و تایلند به دیدار پایانی راه یافتیم.

نیرویار گفت: در دیدار پایانی که در ورزشگاه مرکزی شهر پاتنا هند برگزار شد تیم ملی بانوان هند با استفاده از امتیاز میزبانی و حمایت 10 هزار تماشاگر توانست با نتیجه نزدیک 25 – 19 بر ما غلبه کند.

وی افزود: برای حضور قدرتمند در این مسابقات دو ماه در اردو بودیم و زیر نظر خانم اعظم مقصودلو سرمربی تیم ملی تمرینات سخت و مداومی را پشت سرگذاشتیم.

وی گفت: پیش از این نیز برای حضور در مسابقات جوانان آسیا به عضویت تیم ملی در آمدم ولی در آخرین لحظات نامم از لیست نفرات اعزامی خط خورد.

این جوان 17 ساله ارومیه ای دانشجوی مقطع کاردانی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه است و به صورت حرفه ای به ورزش کبدی می پردازد.

نخستین دوره رقابت های کبدی بانوان قهرمانی جهان با حضور 16 تیم در شهر پانتا هندوستان برگزار شد و تیم ملی کبدی بانوان ایران پس از تیم میزبان بر سکوی دوم جای گرفت.

تیم های تایلند و ژاپن نیز به صورت مشترک عنوان سوم را از آن خود کردند.

7126/581

تاریخ: 1390/12/20
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: