برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

محمدیان:در رقابت های والیبال جام آسیا به دنبال رتبه ششم هستیم

قزوین - نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال با اشاره به حضور تیم ملی بانوان کشور در رقابت های جام آسیا در شهریور سال 1391 گفت: تلاش داریم تا با صعود دو پله ای نسبت به دوره های قبل در رده ششم جدول قرار بگیریم.

'لیلا سادات محمدیان' روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ملی بانوان ایران برای چهارمین بار است که در رقابت های آسیایی حضور پیدا می کند و ما باید در حد توانایی و بضاعت این تیم از آن انتظار داشته باشیم.

وی همچنین به حضور تیم های ملی والیبال جوانان و نوجوانان ایران به رقابت های در مسابقات آسیایی که شهریور ماه سال 91 برگزار می شود، اشاره کرد و گفت:این تیم ها نیز از نفرات خوب و با استعدادی تشکیل شده و اند ما به آنها برای نتیجه گیری بویژه تیم نوجوانان که گلچینی از طرح استعدادیابی فدراسیون هستند، بسیار امیدوار هستیم.

محمدیان استعدادیابی را مهم ترین اولویت فدراسیون والیبال در بخش بانوان یاد کرد و با بیان این که پیش از این پشتوانه خوبی برای تیم های جوانان خود نداشتیم، اظهار داشت:امسال نزدیک به 250 نفر در رده سنی نوجوانان در طرح استعدادیابی شرکت کردند که از میان 60 نفر از سوی مربیان انتخاب شده و برای آموزش به دو گروه 30 نفری الف و ب تقسیم شدند.

نایب رییس فدراسیون والیبال نبود حمایت کننده مالی را مشکل بزرگ این رشته در بخش بانوان یاد کرد و گفت: البته این مشکل در ورزش خانمها تقریبا بین همه رشته ها مشترک است و باید فکری به حال آن کرد چرا که ورزش بانوان در بخش قهرمانی و حرفه ای را دچار ضعف کرده است.

وی به رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان نیز اشاره کرد و گفت: در دور رفت با کیفیت خوبی این بازی را برگزار کردیم اما در برگشت با انصراف یکی از تیم ها و برخی مسایل مالی تیم ها کمی دچار مشکل شدیم.

محمدیان با بیان این که لیگ منسجم و قوی ما را در داشتن تیم ملی قدرتمند کمک زیادی می کند، اظهار کرد: فدراسیون والیبال تلاش زیادی کرده است تا باشگاه ها را به تیم داری در بخش بانوان نیز مجاب کند و مسوولین باشگاه ها نیز قول هایی را به مسوولین فدراسیون بابت این مساله داده اند تا امیدوار باشیم سال 91 به لحاظ باشگاهی سالی خوب برای والیبال بانوان کشور باشد.

7392/ 1644

تاریخ: 1390/12/21
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: