برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اعطای شهروندی از سوی رژیم اشغالگر قدس کابوس جدید ورزش مصر است

اصفهان - یک نویسنده ورزشی مصر، اعطای شهروندی به ورزشکاران مصری از سوی رژیم اشغالگر قدس را یکی از دغدغه های پیش روی ورزش این کشور بیان کرد.

به گزارش ایرنا، 'احمد هیکل' در مقاله ای که روز سه شنبه در سایت 'الفجر الریاضی' مصر منتشر شد، نوشت: در زمانیکه جوانان مصری، بحران های پی در پی را تجربه می کنند، کابوس وحشتناکی قصد دارد تا بر روی روح جوانان مصر سایه افکند.

وی اضافه کرد: این کابوس که از سوی رژیم اشغالگر قدس دشمن ازلی مصر و کشورهای عربی بوجود آمده، جوانان مصری را تشویق می کند تا در راستای مصالح رژیم اشغالگر قدس، وطن خود را ترک کنند.

این نویسنده ورزشی مصر در ادامه با اشاره به اینکه این موضوع بسیار حساس در سال های گذشته نیز مطرح بوده است، تصریح کرد: ضربه ای که مصر در پی فریب جوانان و ورزشکاران این کشور از سوی رژیم اشغالگر قدس خواهد خورد، به مراتب سنگین تر از قتل جوانان وطن است.

'احمد هیکل' در مقاله خود، از هویت هفت بازیکن مصری که در لیگ فوتبال رژیم اشغالگر قدس بازی می کنند، پرده برداشت و نوشت: این بازیکنان در سال های گذشته از سوی رژیم صهیونیستی با پیشنهاد اعطای شهروندی مواجه شدند و متاسفانه به تابعیت رژیم صهیونیستی درآمدند.

وی از 'حسن توفیق' بازیکن 24 ساله تیم 'ایلات'، 'میخاییل یونان' بازیکن 30 ساله، 'صفوت حلیم' بازیکن 23 ساله و 'جرجیس فوزی' بازیکن 18 ساله تیم 'سنخیر' رژیم اشغالگر قدس از جمله بازیکنانی نام برد که در سال 1999، شهروندی رژیم اشغالگر قدس را پذیرفتند و در همان سال به عضویت تیم 'مکابی' شهر تل آویو در آمدند.

این نویسنده مصری در ادامه از 'محمود عباس' بازیکن تیم 'هابویل' و 'جورج امسیس' بازیکن تیم 'بنی یهودا' به عنوان بازیکنان دیگر کشور مصر نام برد که تابعیت رژیم اشغالگر قدس را پذیرفته اند.

وی، همچنین از 'محمد صبحی' به عنوان بارزترین ورزشکار مصری نام برد که برای رژیم اشغالگر قدس در مسابقات بوکس قهرمانی اروپا شرکت کرده است.

'هیکل' با اشاره به اینکه در باره این موضوع با حضور وزیر ورزش و جوانان مصر در پارلمان این کشور بحث و تبادل نظر شده است، افزود: این در حالیست که این طرح از مدت ها پیش با سکوت رسانه ها توسط رژیم اشغالگر قدس اجرا شد.

به نوشته وی، برخی از گزارش ها حاکیست، اصلیت حدود 150 ورزشکار شاغل در لیگ های رژیم اشغالگر قدس عرب است و چهار عضو از پنج عضو تیم ملی پرورش اندام رژیم اشغالگر قدس را عرب ها تشکیل می دهند.

این نویسنده مصری همچنین مدعی شد، بهترین بازیکنان لیگ بسکتبال رژیم اشغالگر قدس، اهل سوریه هستند که در تپه های اشغال شده جولان سکونت داشته اند.

وی در مقاله خود تاکید کرد: فرزندان مصر در حالی از سوی رژیم اشغالگر قدس با پیشنهاد اعطای شهروندی مواجه می شوند که جوانان مصری مخالف انتقال گاز مصر به سرزمین های اشغالی هستند و اعتراض خود به این موضوع را با راه اندازی تظاهرات نشان داده اند و جوان شجاعی همچون 'احمد الشحات' از ساختمان 18 طبقه بالا می رود و پرچم رژیم صهیونیستی را از بالا بر خاک وطن می اندازد.

'احمد هیکل' در ادامه با اشاره به اقدام 'رمضان درویش' جودوکار مصری که پس از شکست دادن نماینده رژیم اشغالگر قدس در مسابقات جهانی حاضر به دست دادن با نماینده رژیم صهیونیستی نشد، نوشت: این قهرمان مصر براساس آنچه در طول زندگی خود فرا گرفته بود، عمل کرد و پس از اقدام شجاعانه خود اعلام نمود که از تهدیدات و اتهامات رژیم اشغالگر قدس نمی ترسد.

وی در پایان به این نکته اشاره کرد که شخصیت جوانان مصر برای مواجهه با پیشنهادات فریبنده رژیم اشغالگر قدس از جمله شهرت و ثروت باید ساخته شود تا نیازهای نفسانی و مادی نتواند عرق ملی را از آنها بگیرد.

7132 / 1589

تاریخ: 1391/1/8
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: