برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اخبار کوتاه از ورزش قم/درخشش جانباز قمی در مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور

قم - خبرگزاری مهر: درخشش جانباز قمی در مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور، حضور ورزشکاران قمی در مسابقات پاراگلایدر قهرمانی کشور و برگزاری مراسم بزرگداشت پدر مدیر عامل پرسپولیس در قم عناوین مهمترین خبرهای کوتاه ورزشی از استان قم است.

به گزارش خبرنگار مهر، ورزشکار جانباز قمی سه نشان طلا و نقره مسابقات قهرمانی کشور را برای قم به ارمغان آورد.

یازدهمین دوره مسابقات ورزشی جانبازان قهرمانی کشور در رشته دو و میدانی در شهرستان چابهار برگزار شد که ورزشکاران جانباز اعصاب و روان کل کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند که از قم تنها رضا ترابی در رشته دو و میدانی به سه مدال دست یافت.

رضا ترابی موفقیت های خود را در راه کسب مدال از پیکارهای دو و میدانی قهرمانی ویژه جانبازان اعصاب و روان قهرمانی کشور در شهرستان چابهار را در رشته های پرتاب وزنه، پرتاب توچ و دو مسافت 800 متر به دست آورد.

حضور ورزشکاران قمی در مسابقات پاراگلایدر قهرمانی کشور

ورزشکاران قمی در پیکارهای پاراگلایدر قهرمانی کشور با حریفان خود به رقابت می پردازند.

چرخ مسابقات پاراگلایدر قهرمانی کشور، فروردین ماه سال 91 در شهرستان مینودشت (استان گلستان) به حرکت در می آید و بر اساس برنامه ریزی فدراسیون انجمن های ورزشی، این مسابقات از تاریخ هفتم تا یازدهم فروردین ماه در دو قسمت هدف زنی و مسافت" برگزار خواهد شد.

رقابت های یاد شده در سایتهای پروازی پاراگلایدر مینودشت و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود و انجمن ورزش های هوایی، هیات انجمن های ورزشی استان گلستان، کمیته ورزش های هوایی این استان و مجموعه هوانوردی شهرستان مینودشت در امر برگزاری مسابقات، تلاش و برنامه ریزی کرده اند.

برگزاری مراسم بزرگداشت پدر مدیر عامل پرسپولیس در قم

‌مراسم بزرگداشت پدر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران به طرز باشکوهی در شهر مقدس قم برگزار شد.

در پی درگذشت افراسیاب رویانیان پدر محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مراسم بزرگداشتی در مسجد امام حسین(ع) خیابان خیام قم برگزار شد، در حالی که در این مراسم جمعی از مسئولان و پیشکسوتان عرصه ورزش با حضور خود درگذشت مرحوم افراسیاب رویانیان را به محمد رویانیان تسلیت گفتند.

رویانیان نیز در حاشیه این مراسم از رئیس جمهور، آیت‌الله حسن‌زاده آملی و دیگر چهره‌های سیاسی، نظامی و ورزشی که با پیام‌های تسلیت خود با خانواده رویانیان ابراز همدردی کرده بودند تقدیر کرد، ضمن اینکه مراسم بزرگداشتی پس از ایام نوروز در تهران برگزار خواهد شد.

مرحوم افراسیاب رویانیان در آخرین شب سال 90 به دیار باقی شتافت، ضمن اینکه پیکر این مرحوم پس از تشییع در قم در قبرستان ابن بابویه این شهر به خاک سپرده شد.


تاریخ: 1391/1/8
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: