برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تیم ملی سه گانه ایران با آمادگی کامل در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر شده است

زنجان - عضو کمیته فنی فدراسیون ورزشهای سه گانه کشور گفت: تیم ملی ورزش سه گانه ایران با آمادگی کامل در رقابت های آسیایی حاضر شده است.

'ایرج احمدزاده' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات از 19 فروردین ماه جاری به مدت دو روز در شهر 'تاتیاما' کشور 'ژاپن' برگزار می شود.

وی ، اظهار داشت: این رقابت های آسیایی در رده های سنی 'جوانان ، امید و بزرگسالان' و در دوبخش بانوان و مردان برگزار و کشورهای صاحب نامی در آن حضور خواهند داشت که کار را برای رقابت سخت تر خواهد کرد.

احمدزاده، سطح ورزشکاران اعزامی از ایران را خوب ارزیابی کرد و گفت: اعضای تیم ملی ورزش های سه گانه ایران 14 فروردین ماه جاری و به منظور تطبیق با شرایط آب و هوایی به کشور ژاپن اعزام شده اند.

وی ، با بیان اینکه ایران در بخش مردان این رقابت ها شرکت کرده است ، ابراز امیدواری کرد که ورزشکاران اعزامی ایران بتوانند با نشان دادن توانمندی و شایستگی های خودشان در این رقابت ها، رکوردهای این کشور در سطح آسیا را بهبود بخشند.

به گفته احمدزاده ، 'احسان امینیان و فرشاد دادفر' در رده بزرگسالان، 'آرش علی بخشی فرد' در رده سنی امید و 'محمد مهدی رحمتی، محمد غزنچای و رضا باقری' در رده سنی جوانان، به مصاف حریفان مطرح و صاحب نام خواهند رفت.

597/522

تاریخ: 1391/1/17
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: