برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رسولی نژاد : امسال وزارت ورزش وجوانان 14برنامه اجرایی دارد

اهواز- معاون حقوقی ،امورمجلس واستانهای وزارت ورزش وجوانان گفت : امسال این وزارتخانه به برکت 14 معصوم ، 14برنامه راهبردی برای ورزش وامورجوانان کشور به اجرا درمی آورد.

سید احمد رسولی نژاد که روزپنج شنبه درجمع مدیران تشکلهای مردمی نهاد جوانان وروسای هیاتهای ورزشی خوزستان دراهوازسخن می گفت ، اظهارداشت : این برنامه ها متناسب با نیازهای جوانان و ورزشکاران تدارک دیده شده است با این هدف که سال شکوفایی برای جوانان باشد ضمن اینکه دولت بودجه خوبی برای این امراختصاص داده است .

وی که درسالن همایشهای اداره کل ورزش وجوانان بیان مطلب می کرد افزود : بودجه ای که درسال 91برای این وزارتخانه درنظرگرفته شده است چهارهزارو700میلیارد ریال است که درمقایسه با بودجه سال قبل یک هزارو 300میلیارد ریال فزونی دارد.

رسولی نژاد گفت : با اینحال این بودجه کفاف برنامه های وزارت ورزش وجوانان رانمی دهد چرا که برای اتمام پروژه های نیمه تمام ما نیازبه چهار هزار میلیارد ریال داریم .

وی که به سوالات حاضران درجلسه و روسای هیاتهای ورزشی خوزستان پاسخ می داد، اظهارداشت : توجه به ورزش بانوان و قهرمانانی که موعد سربازی آنان فرامی رسد از اولویت های کاری این وزارتخانه درسال جاری است ، ضمن آنکه این مساله یعنی سرباز قهرمان درشورای معاونین این وزارتخانه مصوب شده وبدنبال کارهای آن هستیم تا بتوانیم ازوجود آنان دراین وزارتخانه استفاده کنیم .

معاون وزارت ورزش وجوانان با اشاره به اینکه تعامل خوبی دراستان خوزستان بین دستگاه های اجرایی با همت استاندار وجود دارد، گفت : این امرسبب شده است که چرخ ورزش این استان به خوبی درحال چرخیدن باشد .

وی با بیان اینکه در سال 91 از بابت کمک دستگاه های اجرایی به ورزش مشکلی نخواهیم داشت گفت : دراین زمینه طرحی تهیه شده که هفته آینده درجلسه هیات دولت مطرح وتصمیم گیری می شود .

رسولی نژاد دربخش دیگری ازسخنان خود اظهارداشت : یکی دیگر ازضرورتهای کاری ما درسال 91 تهیه سند املاک برای تاسیسات ورزشی می باشد به همین منظور از شما مسوولان دراستانها تقاضا داریم تا سند ملکی زمینی گرفته نشده است پروژه های ورزشی را درآن احداث نکنید ،زیرا بعد با پیدا شدن معارض دچار مشکل خواهید شد.

وی گفت : دراین رابطه با پیدا شدن معارض زمین یا باید هزینه آن را پرداخت کرد و یا مجموعه ورزشی ساخته شده درچنین زمینی تخریب کرد .

رسولی نژاد با اشاره به اینکه 'سال قبل محکوم به پرداخت 16هزار و400میلیارد ریال به صاحبان زمین معارض شدیم' گفت : تاکنون هشت هزار و 400ملک ما شناسایی شده ازاین رو لازم است دراین زمینه اقدام لازم صورت پذیرد ،تا بدانیم داراییهای ملکی ما چه میزان است.

به گزارش خبرنگارایرنا درآغاز این جلسه مدیرکل ورزش وجوانان ، روسای برخی ازهیاتها وتشکلهای مردمی جوانان گزارشهایی ازموقعیت کاری خود ارایه وخواستار توجه به خواسته خود شدند .

رسولی نژاد چهارشنبه شب برای یک سفر سه روزه به خوزستان آمده است .

639/642

تاریخ: 1391/1/17
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: