برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

شمشیربازی بانوان زنجان نیازمند حمایت مالی است

زنجان - نایب رییس هیات ورزش شمشیربازی بانوان استان زنجان گفت: شمشیربازی بانوان این استان برای ارتقا سطح فعالیت های خود نیازمند حمایت های معنوی و مالی است.

'زینب نجات قلی' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بانوان زنجان از ورزش شمشیربازی استقبال خوبی می کنند که با اندکی توجه بیشتر قطعا در میادین ورزشی برای استان زنجان افتخارآفرین خواهند شد.

وی، اظهار داشت: طی سالهای گذشته ، چند نفر از ورزشکاران زنجان به دلیل نشان دادن توانمندی ها و شایستگی های بالای خود به تیم ملی دعوت شدند و یا به عضویت تیم ملی شمشیربازی کشور درآمدند که این نشان از توانمندی بالا و مستعد بودن ورزشکاران زنجانی است.

نجات قلی، با بیان اینکه زنجان در رشته شمشیربازی ورزشکاران شاخص و مطرحی تربیت کرده و می کند ، گفت: نبود سالن اختصاصی نیز از دیگر مشکلات رشته ی ورزشی شمشیربازی بانوان است که با عنایت و توجه مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، مقدمات لازم برای داشتن چنین سالنی فراهم شده است.

نایب رییس هیات شمشیربازی بانوان استان زنجان ، افزود: اگر ورزش شمشیربازی این استان صاحب سالن اختصاصی شود مطمئنا بانوان با انگیزه ای بالا و آرامش خاطر بیشتری به تمرینات خود خواهند پرداخت.

نجات قلی، سطح فنی و تکنیکی شمشیربازان زنجانی را خوب ارزیابی و تصریح کرد: اسلحه 'فلوره ، سابر و اپه' در استان زنجان فعال می باشد ولی 'اپه' علاقه مندان بیشتری را به سوی خود جلب و جذب کرده است.

وی، گفت: اگر امکانات و تجهیزات بیشتری در اختیار بانوان شمشیرباز قرار گیرد بطور قطع و یقین ورزشکارانی زبده و قدر تربیت و تحویل جامعه ورزش کشور خواهند شد.

نجات قلی، یادآور شد: هیات شمشیربازی استان زنجان در حد وسع و توان شمشیربازی بانوان را یاری کرده و در مقایسه با سالهای گذشته امکانات و تجهیزات اختصاص یافته به بانوان از رشد خوبی برخوردار شده است.

وی به تعداد بانوان ورزشکار زنجانی فعال در شمشیربازی اشاره کرد و گفت: پارسال 30 نفر به صورت رسمی و تحت پوشش هیات در این رشته فعال بودند و امید می رود امسال تعداد بیشتری به این رشته ورزشی روی بیاورند.

نجات قلی ، افزود: در زمان حاضر این رشته ورزشی تنها در شهرستان زنجان فعال است که در صورت حمایتهای لازم و کافی می توان در سایر شهرستان های استان زنجان نیز فعال کرد.

597/596

تاریخ: 1391/1/19
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: