برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

برخی از نمایندگان : فدراسیون بدنسازی تبدیل به انجمن نشود

تهران - برخی نمایندگان مجلس با ارسال نامه ای به وزیر ورزش و جوانان خواستار ادامه فعالیت فدراسیون بدنسازی و پروش اندام و تبدیل نشدن آن به انجمن شدند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، در این نامه که به امضای بیش از 30 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسیده است، این نمایندگان با اشاره به وجود حدود 11 هزار باشگاه بدنسازی در سراسر کشور و فعالیت صدها هزار ورزشکار علاقه مند به این رشته، اقدام وزارت ورزش در تبدیل این فدراسیون به انجمن را غیر کارشناسی خواندند.

در ادامه این نامه به این نکته اشاره شده است که اقشارمختلفی در حوزه های انتخابیه نمایندگان مجلس نارضایتی خود را از این اتفاق اعلام کرده و خواستار ادامه فعالیت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام شده اند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پایان از وزیر ورزش و جوانان درخواست کردند که با بررسی دقیق تر این موضوع دستور دهد فدراسیون بدنسازی و پروش اندام مانند گذشته به فعالیت خود ادامه بدهد و زمینه هرچه قدرتمند تر شدن تشکیلات آن فراهم شود.

وزارت ورزش و جوانان ماه گذشته فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام را به انجمن تبدیل کرد تا زیر مجموعه فدراسیون انجمن های ورزشی شود.

2024/1647

تاریخ: 1391/1/19
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: