برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مقصودلو :کبدی ایران آینده روشنی درپیش دارد

کرمانشاه - رییس فدراسیون کبدی ایران، آینده این رشته ورزشی در کشور را روشن دانست و گفت: با برنامه ریزی های به عمل آمده طی یکی دو سال آینده می توانیم حرف های زیادی برای گفتن در مسابقات جهانی و بین المللی داشته باشیم.

'محمد رضا مقصود لو' روز یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیات کبدی استان کرمانشاه که در سرسرای شهید هادیان ورزشگاه آزادی کرمانشاه برگزار شد، به برنامه های آتی فدراسیون کبدی اشاره کرد و گفت: حضور در مسابقات کبدی قهرمانی آسیا که خرداد ماه در کشور چین برگزار می شود از جمله برنامه های پیش روی فدراسیون است.

وی در ادامه افزود: همچنین 20 تا 25 خرداد ماه سال جاری نیز شاهد برگزاری مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی آسیا در کراچی پاکستان خواهیم بود که تیم ملی ایران در این رقابت ها نیز شرکت می کند.

مقصودلو در ادامه با بیان اینکه شناسایی استعدادهای پنهان کبدی برای دعوت به اردوی تیم ملی از دیگر برنامه های فدراسیون برای سال جاری است، اظهار داشت: امیدوارم با ادامه حمایت های وزاتخانه، روند رو به رشد و موفقیت آمیز خود در سال جاری را ادامه دهیم.

رییس فدراسیون کبدی در بخش دیگری از سخنان خود، خاطرنشان کرد:سال 90، سال موفقیت آمیزی برای کبدی ایران بویژه در بخش بانوان بود تا آنجا که آنان توانستند برای نخستین بار عنوان نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی جهان در هندوستان را کسب کنند.

مقصودلو افزود: همچنین در سال گذشته برای اولین بار مسابقات نوجوانان در هر دو بخش دختران و پسران را برگزار کردیم که با استقبال بسیار خوب استان های مختلف کشور مواجه شد.

وی در پایان، به انتخاب مراد کرمی به عنوان رییس جدید هیات کبدی کرمانشاه اشاره کرد و گفت: وی از جمله افراد توانمند و پرتلاشی است که با توجه به سوابقی هم که دارد می تواند باعث ایجاد تحول در کبدی کرمانشاه شود.ک/2

7458/567

تاریخ: 1391/1/20
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: