برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

نصیری خبر داد:50 کشور در رقابتهای موی تای جام ریاست جمهوری شرکت می‌کنند

رئیس انجمن موی تای گفت: رقابتهای جام ریاست جمهموری با حضور نمایندگان بیش از 50 کشور جهان در سطح مسابقات جهانی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نصیری که امروز دوشنبه در نشست خبری شرکت کرده بود ضمن بیان مطلب فوق افزود: سال گذشته همین مسابقات با تلاش فراوان و پشت سر گذاشتن موانع متعدد در جزیره کیش برگزار شد  که مورد توجه مسئولان فدراسیون جهانی قرار گرفت و خوشبختانه با قهرمانی تیم کشورمان به پایان رسید.

وی افزود: دوره جدید این مسابقات از 15 اردیبهشت ماه در تهران برگزار خواهد شد و امیدواریم با توجه به تلاش ملی پوشان و  کار مداومی که صورت گرفته در این دوره هم بتوانیم نتایجی بهتر از دوره قبل کسب کنیم.

نصیری در مورد پیشرفت موی تای ایران گفت: با هدف پشتوانه سازی در این رشته از مربیان تایلندی دعوت کردیم که حدود یک سال در کشور به آموزش این رشته پرداختند و کسب مدال طلای مسابقات جهانی جام ریاست جمهوری نیز در راستای آموزش‌های مناسب این مربیان بود و در آینده نیز از مربیان مجربی دعوت خواهیم کرد تا در ایران حضور پیدا کنند.

رئیس انجمن موی تای در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حضور قدرت های برتر دنیا نتیجه گیری در این مسابقات را برای ما سخت کرده است ولی اعضای تیم رفته رفته هم تجربه لازم را کسب کرده و هم با هدایت مربیان تایلندی به سطح بالایی از آمادگی فنی دست پیدا می کنند تا بتوانیم یکی از عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دهیم.

نصیری در مورد هزینه های برگزاری این مسابقات هم گفت: برای برگزاری این مسابقات بودجه ای نزدیک به یک میلیارد تومان پیش بینی شده که برای تامین آن با شرکت های خصوصی وارد مذاکره شده ایم که تاکنون نتیجه ای نداده است ولی با وزیر ورزش و جوانان جلسه‌ای داشتم و  پس از ارائه گزارش لازم در نهایت وزارت ورزش پرداخت نیمی از بودجه یک میلیاردی این مسابقات را متقبل شد و قرار است نیمی دیگر را نیز فدراسیون‌ انجمن‌های ورزشی پرداخت کند و امیدوارم وعده ها محقق شود.

وی در مورد رفتن به فدراسیون ورزش های رزمی گفت: قرار است چند انجمن ورزشی تحت نظر این فدراسیون فعالیت کنند  که ما هم یکی از آنها هستیم ولی اینکه من قرار است به عنوان مسئول به این فدراسیون بروم به هیچ عنوان صحت ندارد و حاصل شیطنت برخی از رسانه‌ها بود که شایعه حضور من در فدراسیون ورزش‌های رزمی را پیش کشیده‌اند. 

رئیس انجمن موی تای در پایان پیرامون اختلاف با معاون ورزش بانوان وزارت ورزش گفت: خانم  اکبرآبادی در ابتدا اختلافاتی با کمیته بانوان انجمن موی‌تای داشت اما در حال حاضر این اختلافات رفع شده است و کمیته بانوان با قدرت به کارش ادامه می‌دهد؛ حتی مجوز حضور بانوان در مسابقات برون مرزی را با حجاب کامل گرفتیم.


تاریخ: 1391/1/21
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: